> Ano, tato kampan je hodne masivni, narazim na ni > prakticky vsude. Ale v porovnani s ni mne daleko > vice zaujala (a do hlavy se mi vryla) kampan > na Volny.cz. Premyslel jsem proc, a zjistil jsem, > ze je to asi proto, ze je vedena z velke miry > v klasickych mediich, prevesim v televizi a radiu. Ovsem existuje skupina lidi, ktere uz oslovite pouze na Internetu. Volny me osobne take zaujal, ale spise kreativitou banneru - v jinych mediich jsem jejich kampan nezaregistroval. > > Mozna je to k zamysleni ve vztahu k efektivnosti > internetove kampane - proc mne oslovila daleko vice > reklama v radiu ci televizi? Mozna jste se prave vic dival na TV a poslouchal radio... > > Nejspis kvuli jeji zakladni vlastnosti - word-from-mouth? Nechapu... > Myslim, ze internet je z hlediska zpusobilosti reklamy > "zaryt se pod kuzi" znacne omezen, alespon do doby, > nez bude bezne umoznovat plynuly prenos zvuku... Nechapu..., proc by mel byt zvuk tak dulezity? Existuji na to nejake pruzkumy? Jiri Brazda
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST