>Tiscali, vypada to docela massive, videl jsem to na HP Seznamu, na HP >Centra, ... vsude se dejou veci, kdyz na to najedete mysi. Ale otazka je: ma >to jeste vyznam? Ano, tato kampan je hodne masivni, narazim na ni prakticky vsude. Ale v porovnani s ni mne daleko vice zaujala (a do hlavy se mi vryla) kampan na Volny.cz. Premyslel jsem proc, a zjistil jsem, ze je to asi proto, ze je vedena z velke miry v klasickych mediich, prevesim v televizi a radiu. Mozna je to k zamysleni ve vztahu k efektivnosti internetove kampane - proc mne oslovila daleko vice reklama v radiu ci televizi? Nejspis kvuli jeji zakladni vlastnosti - word-from-mouth? Myslim, ze internet je z hlediska zpusobilosti reklamy "zaryt se pod kuzi" znacne omezen, alespon do doby, nez bude bezne umoznovat plynuly prenos zvuku... JT Jan Tichy e-mail: jan.tichy@webbie.cz ------------------------------- Webbie - webdesign & webhosting web: http://www.webbie.cz/ e-mail: info@webbie.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST