To je, Adame, blbost. Obchody jsou postavené tak, aby byly schopné velkou vetsinu objednávek zvládnout bez problémove, ale vedí dobre, ze existují ruzné kombinace (co o nich mluvil Patrik, ale je toho jeste mnohem víc), kde proste ten obchod prodelá kalhoty a jeste vypadá pred zákazníkem jako blbec. To je i v kamenném svete. Zkus jít ráno do trafiky v trosku divocejsí mestské ctvrti a platit petitisícovkou. Nebo do supermarketu a nasypat pokladní 5000 v desetníkách. Nebo jít do obchodu, kde se rozlívají tekutá mýdla a chtít jich odvázit 500x do vlastních lahví - lékovek. Nebo jít do frekventovaného audio obchodu a chtít po prodavaci vybalit, rozmontovat, nainstalovat, sestavit a vyzkouset petadvacet hudebních vezí. To jsou férové testy obchodu? ----- Original Message ----- From: "Adam Hauner" <aha@pinknet.cz> > > Vysledek: dodame ti ho budto pozde, nebo po castech (=ztrata na postovnem) > > a obecne budeme trochu vypadat jak smoulove, nebo nam to prinese podstatne > > vyssi naklady, nez zisk. > > Ale to je preci vas problem, ne? Mne jako zakaznika nezajima, jak ty veci > shanite. To, co uvadis, je proste priklad bezneho nakupu, ktery nejaky > paran udela v krame, zadny spinavy trik. Je na obchodnikovi, aby dokazal > rozumne komunikovat s klientem a ten na zaklade toho videl vse jako desne > super... > > -- > Adam Hauner > > -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.alenka.cz/ ]=- > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST