Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 31. 10. 2001, 15:26 CET


To je, Adame, blbost. Obchody jsou postavené tak, aby byly schopné velkou
vetsinu objednávek zvládnout bez problémove, ale vedí dobre, ze existují
ruzné kombinace (co o nich mluvil Patrik, ale je toho jeste mnohem víc), kde
proste ten obchod prodelá kalhoty a jeste vypadá pred zákazníkem jako blbec.
To je i v kamenném svete. Zkus jít ráno do trafiky v trosku divocejsí
mestské ctvrti a platit petitisícovkou. Nebo do supermarketu a nasypat
pokladní 5000 v desetníkách. Nebo jít do obchodu, kde se rozlívají tekutá
mýdla a chtít jich odvázit 500x do vlastních lahví - lékovek. Nebo jít do
frekventovaného audio obchodu a chtít po prodavaci vybalit, rozmontovat,
nainstalovat, sestavit a vyzkouset petadvacet hudebních vezí. To jsou férové
testy obchodu?

----- Original Message -----
From: "Adam Hauner" <aha@pinknet.cz>
> > Vysledek: dodame ti ho budto pozde, nebo po castech (=ztrata na
postovnem)
> > a obecne budeme trochu vypadat jak smoulove, nebo nam to prinese
podstatne
> > vyssi naklady, nez zisk.
>
> Ale to je preci vas problem, ne?  Mne jako zakaznika nezajima, jak ty veci
> shanite. To, co uvadis, je proste priklad bezneho nakupu, ktery nejaky
> paran udela v krame, zadny spinavy trik. Je na obchodnikovi, aby dokazal
> rozumne komunikovat s klientem a ten na zaklade toho videl vse jako desne
> super...
>
> --
>                                                 Adam Hauner
>
> -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.alenka.cz/ ]=-
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST