Take mam podobne zkusenosti, ale u jine firmy. Rozdil prodejni ceny od nakupni byl vetsinou 100%. Pak je vam celkem jedno co se vrati. V te dobe firma posilala denne cca 30000 zasilek. Zbozi se nakupovalo i po 5000 ks a vice. Vracene zbozi se vubec neprezkusovalo. Slo to rovnou do beden a do smelce (cca 80% vyrobku pritom melo drobnou, nebo zadnou vadu). V nasich podminkach je to asi trochu jine. Mensi trh, mensi rabat... Ve veci kontrolniho nakupu jinak souhlasim s panem Zandlem a panem Hlevenkou. Jindra Polivka jpolivka@mbox.vol.cz > Nevidel bych to tak cerne. Pred casem jsem pracoval pro Quelle a vim, > ze u techto firem jsou vratky naprosto rutinni zalezitost. Nikoho > nezajma, jestli si z nich zakaznik dela legraci nebo ne. Jen se snazi > branit tomu, aby vec byla nadmerne pouzita a ten samy zakaznik > nevracel zbozi casto. > > Zasilkovy obchod neni jen o tom, jak dobry mam web a zbozi. Je i o > tom, jak dobre zvladnu logistiku a vztahy s dodavateli, abych mohl > brat zbozi zpet s usmevem a stalo mne to co nejmene. > > Zdravi > > Marek Prokop > ----------------------------------------------------------------- > PROKOP software s.r.o. - www aplikace, strategie, marketing > mailto:mprokop@prokopsw.cz, http://www.prokopsw.cz/ > ----------------------------------------------------------------- > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.293 / Virová báze: 158 - datum vydání: 29.10.2001
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST