Jenze my vime, ze takovyhle typ nakupu je nerealny, protoze statisticky si to tak nikdo nekupuje. A navic, jak jsem rekl, je to priklad. Nerikam, ze je to nutne spinavy trik, ale souhlasim s Jirim Hlavenkou - kdyz nekoho s inet obchodem budu chtit dobehnout, tak ho dobehnu, protoze to neni tezke. A bude to normalne vypadajici objednavka, ale s jednim nakupem z nej udelam troubu. hezky den, Patrick Zandl ================================ Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00 email. patrick.zandl@mobil.cz Adam Hauner <aha@pinknet. To: reklama@nawebu.cz cz> cc: Subject: Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz) 31.10.2001 12:24 Please respond to reklama On Wed, 31 Oct 2001 Patrick.Zandl@mobil.cz wrote: > No, takovych triku je vice, zalezi na obchodu - prikladmo kdyz si objednas > na gamestore.cz (zname z praxe, nas shop) hru, joystick a jinou hru > dohromady v urcite skladbe, kterou praktikovi neda praci zjistit, tak nam s > tim das hodne prace. protoze kazde zbozi dodava jiny dodavatel, jsou na nej > jine dodaci lhuty. > > Vysledek: dodame ti ho budto pozde, nebo po castech (=ztrata na postovnem) > a obecne budeme trochu vypadat jak smoulove, nebo nam to prinese podstatne > vyssi naklady, nez zisk. Ale to je preci vas problem, ne? Mne jako zakaznika nezajima, jak ty veci shanite. To, co uvadis, je proste priklad bezneho nakupu, ktery nejaky paran udela v krame, zadny spinavy trik. Je na obchodnikovi, aby dokazal rozumne komunikovat s klientem a ten na zaklade toho videl vse jako desne super... -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.alenka.cz/ ]=- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST