Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Patrick.Zandl@mobil.cz
Date: 31. 10. 2001, 12:24 CET


Jenze my vime, ze takovyhle typ nakupu je nerealny, protoze statisticky si
to tak nikdo nekupuje. A navic, jak jsem rekl, je to priklad. Nerikam, ze
je to nutne spinavy trik, ale souhlasim s Jirim Hlavenkou - kdyz nekoho s
inet obchodem budu chtit dobehnout, tak ho dobehnu, protoze to neni tezke.
A bude to normalne vypadajici objednavka, ale s jednim nakupem z nej udelam
troubu.

hezky den,

Patrick Zandl
================================
Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
email. patrick.zandl@mobil.cz


                                                                                                                   
                    Adam Hauner                                                                                    
                    <aha@pinknet.        To:     reklama@nawebu.cz                                                 
                    cz>                  cc:                                                                       
                                         Subject:     Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)             
                    31.10.2001                                                                                     
                    12:24                                                                                          
                    Please                                                                                         
                    respond to                                                                                     
                    reklama                                                                                        
                                                                                                                   
                                                                                                                   




On Wed, 31 Oct 2001 Patrick.Zandl@mobil.cz wrote:

> No, takovych triku je vice, zalezi na obchodu - prikladmo kdyz si
objednas
> na gamestore.cz (zname z praxe, nas shop) hru, joystick a jinou hru
> dohromady v urcite skladbe, kterou praktikovi neda praci zjistit, tak nam
s
> tim das hodne prace. protoze kazde zbozi dodava jiny dodavatel, jsou na
nej
> jine dodaci lhuty.
>
> Vysledek: dodame ti ho budto pozde, nebo po castech (=ztrata na
postovnem)
> a obecne budeme trochu vypadat jak smoulove, nebo nam to prinese
podstatne
> vyssi naklady, nez zisk.

Ale to je preci vas problem, ne?  Mne jako zakaznika nezajima, jak ty veci
shanite. To, co uvadis, je proste priklad bezneho nakupu, ktery nejaky
paran udela v krame, zadny spinavy trik. Je na obchodnikovi, aby dokazal
rozumne komunikovat s klientem a ten na zaklade toho videl vse jako desne
super...

--
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.alenka.cz/ ]=-


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST