On Wed, 31 Oct 2001 Patrick.Zandl@mobil.cz wrote: > No, takovych triku je vice, zalezi na obchodu - prikladmo kdyz si objednas > na gamestore.cz (zname z praxe, nas shop) hru, joystick a jinou hru > dohromady v urcite skladbe, kterou praktikovi neda praci zjistit, tak nam s > tim das hodne prace. protoze kazde zbozi dodava jiny dodavatel, jsou na nej > jine dodaci lhuty. > > Vysledek: dodame ti ho budto pozde, nebo po castech (=ztrata na postovnem) > a obecne budeme trochu vypadat jak smoulove, nebo nam to prinese podstatne > vyssi naklady, nez zisk. Ale to je preci vas problem, ne? Mne jako zakaznika nezajima, jak ty veci shanite. To, co uvadis, je proste priklad bezneho nakupu, ktery nejaky paran udela v krame, zadny spinavy trik. Je na obchodnikovi, aby dokazal rozumne komunikovat s klientem a ten na zaklade toho videl vse jako desne super... -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.alenka.cz/ ]=-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST