MP> <http://www.sovavpodnikani.cz/> mela behem 3 dnu od uverejneni MP> proklik pres 15%. Jeste zajimavejsi ale je, ze z techto navstevniku MP> si Sovu v podnikani zaregistrovalo plnych 47%, coz je conversion MP> rate, ktery jsem jeste nikdy v zivote nevidel a uz asi nikdy neuvidim MP> (u nahodnych navstevniku na tom samem webu cini necelych 16%). Nejspis to cele bude o kvalite. Kdo zna Sovu v siti, tak je s ni nejspise nadmiru spokojeny (nema duvod k tomu, aby to bylo jinak). Proto je zde mnohem vetsi duvera v sestersky projekt. Ja nepodnikam a presto jsem si - mozna spise ze zvedavosti - Sovu v podnikani zaregistroval. Odhlasit se to da vzdycky. Proste reklama na zaklade kladnych zkusenosti je ta nejlepsi - a s ni se muze leccos svezt. MP> Na druhou stranu, tento tyden jsme uverejnili kratkou zpravu o akci MP> Bila pastelka (aby webmasteri umistili na sve weby ikonu a podporili MP> tak sbirku ve prospech zrakove postizenych) a po prvnich dvou dnech MP> je proklik jen 4%. Na atraktivite inzerovaneho predmetu pro cilovou MP> skupinu tedy opravdu hodne zalezi. Taky je otazka, zda uz se lide s Bilou pastelkou nesetkali i mimo Sovu. Napriklad ja byl osloven v Metru, prispel jsem, obdrzel jsem letak s URL, kouknul se na nej a v Sove uz jsem na nic neklikal... Presto jsem si odkazu povsimnul - cimz potvrzuji slova, ze odberatel e-zinu venuje cteni vetsi pozornost. Miroslav Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST