MP> <http://www.sovavpodnikani.cz/> mela behem 3 dnu od uverejneni
MP> proklik pres 15%. Jeste zajimavejsi ale je, ze z techto navstevniku
MP> si Sovu v podnikani zaregistrovalo plnych 47%, coz je conversion
MP> rate, ktery jsem jeste nikdy v zivote nevidel a uz asi nikdy neuvidim
MP> (u nahodnych navstevniku na tom samem webu cini necelych 16%).
Nejspis to cele bude o kvalite. Kdo zna Sovu v siti, tak je s ni
nejspise nadmiru spokojeny (nema duvod k tomu, aby to bylo jinak).
Proto je zde mnohem vetsi duvera v sestersky projekt. Ja nepodnikam a
presto jsem si - mozna spise ze zvedavosti - Sovu v podnikani
zaregistroval. Odhlasit se to da vzdycky.
Proste reklama na zaklade kladnych zkusenosti je ta nejlepsi - a s ni
se muze leccos svezt.
MP> Na druhou stranu, tento tyden jsme uverejnili kratkou zpravu o akci
MP> Bila pastelka (aby webmasteri umistili na sve weby ikonu a podporili
MP> tak sbirku ve prospech zrakove postizenych) a po prvnich dvou dnech
MP> je proklik jen 4%. Na atraktivite inzerovaneho predmetu pro cilovou
MP> skupinu tedy opravdu hodne zalezi.
Taky je otazka, zda uz se lide s Bilou pastelkou nesetkali i mimo
Sovu. Napriklad ja byl osloven v Metru, prispel jsem, obdrzel jsem
letak s URL, kouknul se na nej a v Sove uz jsem na nic neklikal...
Presto jsem si odkazu povsimnul - cimz potvrzuji slova, ze odberatel
e-zinu venuje cteni vetsi pozornost.
Miroslav Hlavicka
AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST