Re[2]: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva]

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (scalex@scalex.cz)
Date: 18. 10. 2001, 18:41 CEST


MP> <http://www.sovavpodnikani.cz/> mela behem 3 dnu od uverejneni
MP> proklik pres 15%. Jeste zajimavejsi ale je, ze z techto navstevniku 
MP> si Sovu v podnikani zaregistrovalo plnych 47%, coz je conversion 
MP> rate, ktery jsem jeste nikdy v zivote nevidel a uz asi nikdy neuvidim 
MP> (u nahodnych navstevniku na tom samem webu cini necelych 16%).

Nejspis  to  cele  bude  o  kvalite.  Kdo zna Sovu v siti, tak je s ni
nejspise  nadmiru  spokojeny  (nema  duvod k tomu, aby to bylo jinak).
Proto  je zde mnohem vetsi duvera v sestersky projekt. Ja nepodnikam a
presto  jsem  si  -  mozna  spise  ze  zvedavosti  -  Sovu v podnikani
zaregistroval. Odhlasit se to da vzdycky.

Proste  reklama na zaklade kladnych zkusenosti je ta nejlepsi - a s ni
se muze leccos svezt.

MP> Na druhou stranu, tento tyden jsme uverejnili kratkou zpravu o akci
MP> Bila pastelka (aby webmasteri umistili na sve weby ikonu a podporili 
MP> tak sbirku ve prospech zrakove postizenych) a po prvnich dvou dnech 
MP> je proklik jen 4%. Na atraktivite inzerovaneho predmetu pro cilovou 
MP> skupinu tedy opravdu hodne zalezi.

Taky  je  otazka,  zda  uz  se lide s Bilou pastelkou nesetkali i mimo
Sovu.  Napriklad  ja  byl  osloven v Metru, prispel jsem, obdrzel jsem
letak  s  URL,  kouknul  se na nej a v Sove uz jsem na nic neklikal...
Presto  jsem  si odkazu povsimnul - cimz potvrzuji slova, ze odberatel
e-zinu venuje cteni vetsi pozornost.


       Miroslav Hlavicka
       AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST