Re: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva]

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 10. 2001, 12:41 CEST


20% je podobný extrém jako různé fake reklamní bannery typu "1 e-mail
message is waiting for you" atd.
Normální reklamní vsuvky do e-mailu mají účinnost srovnatelnou s bannery
(podle našich zkušeností)

----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <kopta@iinfo.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, October 17, 2001 11:32 PM
Subject: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva]


> Reklama v e-mailech mi take vadi. Nema nektery z ucastniku teto
> konference tuseni o tom, do jake miry jsou ucinne napr. reklamni radky
> ve free-mailovych zpravach?

---> Bonjour,

nevim, jak je to u freeemailu, ale Marek Prokop se mi tuhle sveroval
s tim, ze tomu vubec nerozumi, ale odkaz na knizku Mirky Kucery (Tiky
a tripy profesionalu) mel v ezinu Sova v Siti proklik 20 %. Kdyz jsme
k nemu zadavali Registr internetovych profesionalu (RIP), byla
proklikanost take docela vysoka (tentokrat jsme ji ale nemerili).

--
=M=


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST