20% je podobný extrém jako různé fake reklamní bannery typu "1 e-mail message is waiting for you" atd. Normální reklamní vsuvky do e-mailu mají účinnost srovnatelnou s bannery (podle našich zkušeností) ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <kopta@iinfo.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, October 17, 2001 11:32 PM Subject: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva] > Reklama v e-mailech mi take vadi. Nema nektery z ucastniku teto > konference tuseni o tom, do jake miry jsou ucinne napr. reklamni radky > ve free-mailovych zpravach? ---> Bonjour, nevim, jak je to u freeemailu, ale Marek Prokop se mi tuhle sveroval s tim, ze tomu vubec nerozumi, ale odkaz na knizku Mirky Kucery (Tiky a tripy profesionalu) mel v ezinu Sova v Siti proklik 20 %. Kdyz jsme k nemu zadavali Registr internetovych profesionalu (RIP), byla proklikanost take docela vysoka (tentokrat jsme ji ale nemerili). -- =M= -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST