>nedostatek kreativity nahrazuji velikosti a agresivitou je to tak ako s kazdou inou reklamou... p.s.: pred Vianocami pride kamion Coca-Cola :) JV, globtelnet.sk > -----Original Message----- > From: Miroslav Hlavicka - Scalex [SMTP:scalex@scalex.cz] > Sent: Thursday, October 18, 2001 6:30 PM > To: "David Anto?" > Subject: Re[2]: Zverstva > > DA> Proc zverstva? Pokud by na Seznamu nebyla reklama, pak by budto > zkrachoval, > DA> nebo by byl placený. Já rád budu nekolikrát agresivne napaden Komercní > DA> bankou, nez abych platil. > > No vidite, a ja se tesim, ze moje oblibene servery zavedou to, co > zavedl Ebiz, tedy predplatne na nezobrazovani reklamy (s tim, ze kdo > platit nechce, bude mit reklamu, coz mi prijde spravedlive). > > DA> Duvod, proc uz se tolik nepouzívá prouzková > DA> reklama je asi nízká klikavost. > > Jak to tady psal Altair - autorum a zadavatelum banneru schazi invence > a tak nedostatek kreativity nahrazuji velikosti a agresivitou. Z > reklamy se tak stava poutova atrakce, ktera ma ohromit nikoli svou > promyslenosti a napaditosti, ale rozmerem a obtezovanim. > > > Miroslav Hlavicka > AKA Scalex > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST