Vazeny pane, jsem rad, ze jste zminil v souvislosti s "vysledky ostatnich portalu" prave Centrum.cz. (Zucastnenym se omlouvam za kratky off-topic:) Investor EMPYREUM k. s. projevil v odpovidajici dobe zajem o koupi Centrum.cz - uz pri prvnim telefonickem kontaktu s dnes jiz byvalym zastupcem PWC jsme byli velmi zaskoceni. Namisto projednani terminu schuzky, kontraktu o utajeni relevantnich informaci anebo predani pisemnych podkladu pro nase analytiky jsme byli dotazani "Kolik nabizite?" :). Jiz v te dobe se navic skupina EMPYREA zabyvala intenzivnim monitoringem internetu a bohuzel musim konstatovat ze i tehdy zverejnene materialy (sledovanost portalu Centrum.cz, reklamni strategie a dalsi udaje) byly ve srovnani s nasimi internimi vysledky prinejmensim zavadejici. Pristup obou uvedenych spolecnosti povazujeme proto za krajne nekorektni a predevsim zcela neprofesionalni. K verejne publikovanym prohlasenim o uspesnosti jednotlivych portalu se proto nedokazi vyjadrovat a ani se osobne po uvedenych zkusenostech necitim byt k necemu takovemu povolan. Nevim jaky je zdroj Vasich informaci, ale muj prispevek tykajici se reklamnich aktivit Seznamu neni hodnocenim nejakych verejne presentovanych vysledku. Povazujte jej prosim za projev duvery nebo ztotozneni se s dlouhodobejsi strategii, kterou Seznam zvolil a o niz jsem osobne presvedcen ze je spravna. Pro uplnost Vas ujistuji, ze EMPYREUM k. s. neni na spolecnosti Seznam.cz a. s. zavisla :). Zabyvame se predevsim vyvojem technologii, jejichz cilove trhy nejsou omezeny na ,,cesky Internet``. Domnivam se take, ze Vase formulace "pracujete pro redbox" neni uplne stastna (na zaklade predvolby 0602 u Vaseho telefonu byste mohl stejnym zpusobem tvrdit, ze "eurotel pracuje pro Vas" :)). Obchodni vztah EMPYREA a Contactelu je zcela standardni, stejne jako je tomu v pripade jinych klientu. Neodpustim si poznamku tykajici se Vaseho vyroku o tom, ze "vsechno je otazka ceny". V tomto s Vami durazne nesouhlasim; tento vyrok je pravdivy v pripade, kdy je jedna ze zucastnenych stran zcela zavisla na druhe. Podle meho nazoru neni zadny z uspesnych portalu v CZ zavisly na jednom jedinem objednateli reklamy. preji Vam krasny den, Karel Panek @ EMPYREUM rejpal z daleka wrote: > > Pane Panku, > > copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s ostatnimi > portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a. s. > je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR prace? > > Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted Seznam > poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou komoditu, > se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam. > Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za > podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v podstate > mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a > nespolehlivosti obchodniho oddeleni. > > A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic > neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR > praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-) > > Rejpal z daleka > > _________________________________________________________________ > Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST