Pane Panku, copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s ostatnimi portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a. s. je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR prace? Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted Seznam poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou komoditu, se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam. Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v podstate mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a nespolehlivosti obchodniho oddeleni. A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-) Rejpal z daleka _________________________________________________________________ Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST