Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: rejpal z daleka (rejpal_z_daleka@hotmail.com)
Date: 18. 10. 2001, 09:12 CEST


Pane Panku,

copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s ostatnimi 
portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a. s. 
je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR prace?

Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted Seznam 
poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou komoditu, 
se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam. 
Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za 
podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v podstate 
mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a 
nespolehlivosti obchodniho oddeleni.

A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic 
neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR 
praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-)

Rejpal z daleka


_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST