To by me zajimalo, jak jste dospel k tomu nevykazovani navstevnosti Atlasu :-) Predpkladejme hypotetickou agenturu, ktera chce umistit reklamu na homepage nektereho portalu - pokud vim, tak Seznam ani Centrum zadne vysledky navstevnosti napr. domovske stranky verejne pristupne nemaji, Atlas ano. Osobne neznam zadny jiny ucel agregatnich udaju napr. iAuditu nez slouzit coby prijemne predzvykany, lec naprosto irelevantni podklad ke kazdomesicnim clankum ten a ten stoupl, zato onen klesl... Ad neschopnost obchodniho oddeleni - na rozdil od vas se stoprocentne umi podepsat :-) A kdyby se obvykle rozhodovalo mezi Centrem a Seznamem, nase trzby by byly podstatne mensi, nez aktualne jsou. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz online marketing, Atlas.cz -----Original Message----- From: rejpal z daleka [mailto:rejpal_z_daleka@hotmail.com] Sent: Thursday, October 18, 2001 9:12 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame Pane Panku, copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s ostatnimi portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a. s. je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR prace? Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted Seznam poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou komoditu, se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam. Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v podstate mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a nespolehlivosti obchodniho oddeleni. A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-) Rejpal z daleka
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST