RE: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 18. 10. 2001, 15:30 CEST


To by me zajimalo, jak jste dospel k tomu nevykazovani navstevnosti
Atlasu :-) Predpkladejme hypotetickou agenturu, ktera chce umistit
reklamu na homepage nektereho portalu - pokud vim, tak Seznam ani
Centrum zadne vysledky navstevnosti napr. domovske stranky verejne
pristupne nemaji, Atlas ano. Osobne neznam zadny jiny ucel agregatnich
udaju napr. iAuditu nez slouzit coby prijemne predzvykany, lec naprosto
irelevantni podklad ke kazdomesicnim clankum ten a ten stoupl, zato onen
klesl...

Ad neschopnost obchodniho oddeleni - na rozdil od vas se stoprocentne
umi podepsat :-) A kdyby se obvykle rozhodovalo mezi Centrem a Seznamem,
nase trzby by byly podstatne mensi, nez aktualne jsou.

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
online marketing, Atlas.cz



-----Original Message-----
From: rejpal z daleka [mailto:rejpal_z_daleka@hotmail.com] 
Sent: Thursday, October 18, 2001 9:12 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame


Pane Panku,

copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s
ostatnimi 
portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz
a. s. 
je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR
prace?

Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted
Seznam 
poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou
komoditu, 
se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam.

Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne
za 
podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v
podstate 
mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a 
nespolehlivosti obchodniho oddeleni.

A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a
nic 
neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR

praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-)

Rejpal z daleka



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST