Jako clovek, ktery ve zminovane kampani na MujDisk 2.0 "otevrel stavidla", rikam, ze maximalni koncentrace tech banneru na celkem uzke cilove skupine webu je zamer :-) K tomu, aby si nekdo reklamu dukladne zapamatoval, jedna imprese nestaci... Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Friday, October 05, 2001 1:31 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: 2 banery z 1 kampaně spolu na stránce K účinnosti dvojice stejných bannerů: markeťáci dobře znají princip opakované reklamy; podívejte se například na výlepové plochy, kde tentýž plakát je desetkrát vedle sebe. Pokud pod "účinností" skrýváte slovo "klikatelnost", tak budete mít jistě pravdu, že takto umístěné bannery budou mít nižší CTR než kdyby se jich po Internetu potulovalo málo. Ale klikatelnost není účinnost. Jinak toto je také "vlastnost" českého Internetu: velké servery si jsou schopny naspořit bez nesnází desítky miliónů bannerů a když pak "otevřou stavidla" a pustí je ven do Linxe či kamkoli jinam, tak vidíte na stránkách povětšinou právě je.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST