RE: 2 banery z 1 kampaně spolu na stránce

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 05. 10. 2001, 14:07 CEST


Jako clovek, ktery ve zminovane kampani na MujDisk 2.0 "otevrel
stavidla", rikam, ze maximalni koncentrace tech banneru na celkem uzke
cilove skupine webu je zamer :-) K tomu, aby si nekdo reklamu dukladne
zapamatoval, jedna imprese nestaci...
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz

-----Original Message-----
From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Friday, October 05, 2001 1:31 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: 2 banery z 1 kampaně spolu na stránce


K účinnosti dvojice stejných bannerů: markeťáci dobře znají princip
opakované reklamy; podívejte se například na výlepové plochy, kde tentýž
plakát je desetkrát vedle sebe. Pokud pod "účinností" skrýváte slovo
"klikatelnost", tak budete mít jistě pravdu, že takto umístěné bannery
budou
mít nižší CTR než kdyby se jich po Internetu potulovalo málo. Ale
klikatelnost není účinnost.
Jinak toto je také "vlastnost" českého Internetu: velké servery si jsou
schopny naspořit bez nesnází desítky miliónů bannerů a když pak "otevřou
stavidla" a pustí je ven do Linxe či kamkoli jinam, tak vidíte na
stránkách
povětšinou právě je.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST