K účinnosti dvojice stejných bannerů: markeťáci dobře znají princip opakované reklamy; podívejte se například na výlepové plochy, kde tentýž plakát je desetkrát vedle sebe. Pokud pod "účinností" skrýváte slovo "klikatelnost", tak budete mít jistě pravdu, že takto umístěné bannery budou mít nižší CTR než kdyby se jich po Internetu potulovalo málo. Ale klikatelnost není účinnost. Jinak toto je také "vlastnost" českého Internetu: velké servery si jsou schopny naspořit bez nesnází desítky miliónů bannerů a když pak "otevřou stavidla" a pustí je ven do Linxe či kamkoli jinam, tak vidíte na stránkách povětšinou právě je. ----- Original Message ----- From: "Filip Jirsák" <filip.jirsak@centrum.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, October 05, 2001 9:06 AM Subject: 2 banery z 1 kampaně spolu na stránce > Právě jsem si otebřel na Živě.cz dva články a v prvním byl v > hlavičce Živě i v textu článku stejný baner na MůjDisk, na druhém > byly banery sice různé, ale oba také na MůjDisk. To pak budou mít > tyto banery asi malou účinnost (zobrazení/kliknutí) :-) > Nedávno tu proběhla diskuze o několika souběžných kampaních na > Penize.cz (snad se nepletu). Tedy jsou ale evidentně dva banery > se stejným zaměřením na jedné stránce. Všechny banery jsou z Mr. > Linxe - to takhle fungují všechny reklamní systémy, že mi klidně > naservírují více banerů /z jedné oblasti/jedné kampaně/dva stejné > banery/ na jednu stránku? > A mohla by mít takováhle dvojice banerů (stejných, nebo z jedné > kampaně), zobrazená spolu na stránce vyšší účinnost, než jeden > baner? Třeba Tiscali má teď na Lupě a na Centru (možná i jinde) > čtverec (240*240) a někdy se na té samé stránce zobrazí klasický > baner se stejnou kampaní. Tady, když jsou to různé formáty, to > asi působí synergicky, ale dva stejné banery? > Filip Jirsák > > ----- > SMS na mobily všech tří operátorů - www.posliSMS.cz > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST