Právě jsem si otebřel na Živě.cz dva články a v prvním byl v hlavičce Živě i v textu článku stejný baner na MůjDisk, na druhém byly banery sice různé, ale oba také na MůjDisk. To pak budou mít tyto banery asi malou účinnost (zobrazení/kliknutí) :-) Nedávno tu proběhla diskuze o několika souběžných kampaních na Penize.cz (snad se nepletu). Tedy jsou ale evidentně dva banery se stejným zaměřením na jedné stránce. Všechny banery jsou z Mr. Linxe - to takhle fungují všechny reklamní systémy, že mi klidně naservírují více banerů /z jedné oblasti/jedné kampaně/dva stejné banery/ na jednu stránku? A mohla by mít takováhle dvojice banerů (stejných, nebo z jedné kampaně), zobrazená spolu na stránce vyšší účinnost, než jeden baner? Třeba Tiscali má teď na Lupě a na Centru (možná i jinde) čtverec (240*240) a někdy se na té samé stránce zobrazí klasický baner se stejnou kampaní. Tady, když jsou to různé formáty, to asi působí synergicky, ale dva stejné banery? Filip Jirsák ----- SMS na mobily všech tří operátorů - www.posliSMS.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST