Tedy zase se dostavame k tomu, ze CTR nemeri uspesnost kampane. Jsem rad, ze se to potvrzuje. Ale co kdyz se opravdu pouziji trikove bannery? Snazim se predstavit si, jak by asi vypadal trikovy banner, ktery by se spokojil s nizkym CTR. Michal Chleboun Jiri Lahvicka wrote: > Jako clovek, ktery ve zminovane kampani na MujDisk 2.0 "otevrel > stavidla", rikam, ze maximalni koncentrace tech banneru na celkem uzke > cilove skupine webu je zamer :-) K tomu, aby si nekdo reklamu dukladne > zapamatoval, jedna imprese nestaci... > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > Atlas.cz > > -----Original Message----- > From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] > Sent: Friday, October 05, 2001 1:31 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: 2 banery z 1 kampaně spolu na stránce > > > K účinnosti dvojice stejných bannerů: markeťáci dobře znají princip > opakované reklamy; podívejte se například na výlepové plochy, kde tentýž > plakát je desetkrát vedle sebe. Pokud pod "účinností" skrýváte slovo > "klikatelnost", tak budete mít jistě pravdu, že takto umístěné bannery > budou > mít nižší CTR než kdyby se jich po Internetu potulovalo málo. Ale > klikatelnost není účinnost. > Jinak toto je také "vlastnost" českého Internetu: velké servery si jsou > schopny naspořit bez nesnází desítky miliónů bannerů a když pak "otevřou > stavidla" a pustí je ven do Linxe či kamkoli jinam, tak vidíte na > stránkách > povětšinou právě je. > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST