---> Bonjour! > -------- většina zatěžovaných stránek je statických (nacacheovaných > dopředu), reklama se pak načítá ex post. Není to vždy tak jednoduché; ne > každá stránka se vytváří na dotaz. S proxy cache se da ramcove pocitat (na zaklade delsiho pozorovani) a pripad vygenerovanych stran se vetsinou tyka jen katalogovych serveru a prezentacnich webu, urcite ne magazinu nebo serveru poskytujiciho zabavu. > -------- Nikoli s hodnotou, ale s CENOU, což je rozdíl. Tady ve slovniku mam napsano, ze cena je smenna hodnota vyjadrena nejcasteji v penezich :-) Mozna mate skutecne pravdu Vy a ja si to pletu. Asi jsme zamrzli na mrtvem bode :-( Moc jste me nezviklal, sledujte moje nasledujici mozkove pochody... > ------- otázku, zda je výměnná reklama "barter" (a zda je nutné si vše > vyúčtovávat a odvádět DPH), jsme také samozřejmě řešili, s domnívám se velmi > kompetentními právními a daňovými společnostmi a výsledný vcelku shodný > názor je, že to takto vést nutné není (bližší rozbor by byl asi na mnoho > stránek). ---> Ach, to me vubec nenapadlo :-) Kdyz svoji pritelkyni pozvu na vino, tak o tom samozrejme take nevedeme ucetnictvi, prestoze se vlastne jedna o barter (vino za spolecnost :-). Nevstupujeme ale do obchodniho vztahu. To je asi to nejsnazsi vysvetleni, proc nefakturovat ve vymennych reklamnich systemech. A tady se dostavame k meritu problemu. Zatimco moje pritelkyne (doufam) nenabizi spolecnost ve vztazich obchodni povahy a ani ja neobchoduji s vinem, je vsechno v naprostem poradku. Ovsem pokud nekdo krome vymeny reklamniho prostoru s timtez take obchoduje, tak uz tu urcity stret je. Nekteri lide totiz za jiste veci nejsou ochotni platit (moje pritelkyne treba za to, aby ji nekdo zval na vino), protoze to povazuji za chovani pod svou uroven. Pekny vikend vsem. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST