Jen malou poznamku. Procetl jsem Vase konstrukce ohledne hodnot ve vymenne reklame a primeru na rizek a schnitzel. Problem je v tom, ze financni hodnotu vkladate do tohoto systemu moc brzo a vysledkem je spatna konstrukce. Reklamni plocha a ziskane zobrazeni z nej se prevadi na financni hodnotu az v konkretnim case, konkretni reklamni plose a objemu - do te doby to ma na trhu hodnotu nula a nelze ji jinak prevadet natoz prepocitavat na penize. Jako priklad bych uvedl, ze bychom vsichni jezdili na kole pro svoje potreby a nekdy by se mohla objevit zaplacena zakazka na prevoz nejakeho balicku z mista A do mista B, kam by jsme normalne stejne jeli. Takze slapeme do pedalu jako vzdycky, ale za penize. Reklamni vymenny system do toho vnasi ten prvek, ze slapeme do pedalu stejne a prevazime balicky kolegu cyklistu za stejnou hodnotu - ne penize, ale prevoz nasich balicku. Kdyz se objevi nekdo treti, tak si za prevozni sluzbu zaplati. Do te doby ma ale ta nase vypomoc stale hodnotu nula, respektive nelze ji primo umerne prirovnavat k hodnote zaplacene = nabizena sluzba nebyla uplatnena na trhu a tudiz se nelze vyjadrovat v penezich. Dalsi variace jako ze by plocha do placene reklamy nebyla na strankach vubec je technicky mozne, ale servery (kdyz nejsou v TOP5, ktere ve strednedobe budoucnosti nebudou mit problemy s pozitivnim vyvojem navstevnosti) potrebuji promotion a potrebuji obrazem sdelovat ze jsou a o cem jsou a co je aktualni - na to nestaci vyhledavace nebo jine formy. Jestli si toto nemyslite, tak zruste na svych strankach veskere plochy vyjma u Vas prodavane 468x60(jak uvadite) - o penize neprijdete, jen jste bez vlastni reklamy. K tem popisum reklamnich systemu, co se zabyvaji vymenou - prectete si pravidla Mr.Lin(x) (za posledni rok 2x zmenena ve prospech zamezeni distorzi s nakladanim s prostorem). To ze nektere mensinove nebo nove reklamni systemy neprimo(nedostatecna administrace a prilisna tolerance) nebo primo (spatna pravidla) umoznuji nakladat s reklamni plochou tak, jak vetsina chape jako negativni obtezovani navstevnika je vec jina. Myslim, ze k tomuto by se mohl vyjadrit i p.Matula z Billboardu. Jiri Waisser ADRENALINE, Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz] Sent: Friday, July 20, 2001 3:44 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: az moc reklamy ---> Bonjour! > -------- většina zatěžovaných stránek je statických (nacacheovaných > dopředu), reklama se pak načítá ex post. Není to vždy tak jednoduché; ne > každá stránka se vytváří na dotaz. S proxy cache se da ramcove pocitat (na zaklade delsiho pozorovani) a pripad vygenerovanych stran se vetsinou tyka jen katalogovych serveru a prezentacnich webu, urcite ne magazinu nebo serveru poskytujiciho zabavu. > -------- Nikoli s hodnotou, ale s CENOU, což je rozdíl. Tady ve slovniku mam napsano, ze cena je smenna hodnota vyjadrena nejcasteji v penezich :-) Mozna mate skutecne pravdu Vy a ja si to pletu. Asi jsme zamrzli na mrtvem bode :-( Moc jste me nezviklal, sledujte moje nasledujici mozkove pochody... > ------- otázku, zda je výměnná reklama "barter" (a zda je nutné si vše > vyúčtovávat a odvádět DPH), jsme také samozřejmě řešili, s domnívám se velmi > kompetentními právními a daňovými společnostmi a výsledný vcelku shodný > názor je, že to takto vést nutné není (bližší rozbor by byl asi na mnoho > stránek). ---> Ach, to me vubec nenapadlo :-) Kdyz svoji pritelkyni pozvu na vino, tak o tom samozrejme take nevedeme ucetnictvi, prestoze se vlastne jedna o barter (vino za spolecnost :-). Nevstupujeme ale do obchodniho vztahu. To je asi to nejsnazsi vysvetleni, proc nefakturovat ve vymennych reklamnich systemech. A tady se dostavame k meritu problemu. Zatimco moje pritelkyne (doufam) nenabizi spolecnost ve vztazich obchodni povahy a ani ja neobchoduji s vinem, je vsechno v naprostem poradku. Ovsem pokud nekdo krome vymeny reklamniho prostoru s timtez take obchoduje, tak uz tu urcity stret je. Nekteri lide totiz za jiste veci nejsou ochotni platit (moje pritelkyne treba za to, aby ji nekdo zval na vino), protoze to povazuji za chovani pod svou uroven. Pekny vikend vsem. -- =M= -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST