---> Bonjour, nejsem sice teleshoper, ale vypocet provize, o ktere se pan Weisser zminuje v nize citovanem odstavci, je mozna duvodem toho, ze tentyz prodejni epos uvadi na kazdem televiznim kanale jine telefonni cislo (URL), zrovnatak jako jine telefonni cislo pak uvadi v tistenych inzeratech. Bylo by tedy lze propocitat provizi jako Cost Per Call (aby se to nepletlo, tak CPC ;-) Do dnesniho dne jsem si myslel, ze ciselna diverzita slouzi k odhadovani CTR (Call ThRough) jen zadavateli. V pripade CPCall je to snadne, inzerent predlozi prehled prichozich hovoru, v lepsim pripade primo od telco operatora (v horsim log z pobockove ustredny). Jak na to ale u CPClick? Mozna by v tom pomohl nezavisly audit... -- =M= > Teleshopping / mozna by nebylo od veci zjistit, jake nastroje pro vypocet > provize se pouzivaji a jak se tyto udaje verohodne zajistuji. Dokazu si > predstavit, ze napriklad veskere telefonicke objednavky jsou s provizi pro > televizi - za predpokladu souhlasu obou stran a neinzerovani telefonniho > cisla jinde a jinak. Nebo variace, ze veskere telef.objednavky do hodiny po > odvysilani reklamy (pri predpokladu spontaniho chovani zakazniku na zaklade > reklamy).
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST