Teleshopisng -- vypocet provize [Re: Pay per click]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 09. 07. 2001, 15:46 CEST


---> Bonjour,

nejsem sice teleshoper, ale vypocet provize, o ktere se pan Weisser zminuje 
v nize citovanem odstavci, je mozna duvodem toho, ze tentyz prodejni epos 
uvadi na kazdem televiznim kanale jine telefonni cislo (URL), zrovnatak jako 
jine telefonni cislo pak uvadi v tistenych inzeratech. Bylo by tedy lze propocitat 
provizi jako Cost Per Call (aby se to nepletlo, tak CPC ;-)

Do dnesniho dne jsem si myslel, ze ciselna diverzita slouzi k odhadovani 
CTR (Call ThRough) jen zadavateli.

V pripade CPCall je to snadne, inzerent predlozi prehled prichozich hovoru, 
v lepsim pripade primo od telco operatora (v horsim log z pobockove ustredny). 
Jak na to ale u CPClick? Mozna by v tom pomohl nezavisly audit...

--
=M=

> Teleshopping / mozna by nebylo od veci zjistit, jake nastroje pro vypocet
> provize se pouzivaji a jak se tyto udaje verohodne zajistuji. Dokazu si
> predstavit, ze napriklad veskere telefonicke objednavky jsou s provizi pro
> televizi - za predpokladu souhlasu obou stran a neinzerovani telefonniho
> cisla jinde a jinak. Nebo variace, ze veskere telef.objednavky do hodiny po
> odvysilani reklamy (pri predpokladu spontaniho chovani zakazniku na zaklade
> reklamy).



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST