Re: Teleshopisng -- vypocet provize [Re: Pay per click]

From: Michael (michaelsoft@seznam.cz)
Date: 09. 07. 2001, 19:48 CEST


V podstate take u "tel.operatora" - resp. u agentury pres niz CPC bezi. Ono
CPC se neprodava primo na server, ale pres reklamni system nezavisle
agentury.  (alespon ve svete)

Michael.
----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, July 09, 2001 3:46 PM
Subject: Teleshopisng -- vypocet provize [Re: Pay per click]


---> Bonjour,

nejsem sice teleshoper, ale vypocet provize, o ktere se pan Weisser zminuje
v nize citovanem odstavci, je mozna duvodem toho, ze tentyz prodejni epos
uvadi na kazdem televiznim kanale jine telefonni cislo (URL), zrovnatak jako
jine telefonni cislo pak uvadi v tistenych inzeratech. Bylo by tedy lze
propocitat
provizi jako Cost Per Call (aby se to nepletlo, tak CPC ;-)

Do dnesniho dne jsem si myslel, ze ciselna diverzita slouzi k odhadovani
CTR (Call ThRough) jen zadavateli.

V pripade CPCall je to snadne, inzerent predlozi prehled prichozich hovoru,
v lepsim pripade primo od telco operatora (v horsim log z pobockove
ustredny).
Jak na to ale u CPClick? Mozna by v tom pomohl nezavisly audit...

--
=M=

> Teleshopping / mozna by nebylo od veci zjistit, jake nastroje pro vypocet
> provize se pouzivaji a jak se tyto udaje verohodne zajistuji. Dokazu si
> predstavit, ze napriklad veskere telefonicke objednavky jsou s provizi pro
> televizi - za predpokladu souhlasu obou stran a neinzerovani telefonniho
> cisla jinde a jinak. Nebo variace, ze veskere telef.objednavky do hodiny
po
> odvysilani reklamy (pri predpokladu spontaniho chovani zakazniku na
zaklade
> reklamy).



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST