Dobry den, dekuji za vecny prispevek do konference a dovolim si na nej zareagovat. Nechci hnat tuto debatu do extremu stylu "Internet je o svobode". Ale dovolim si reakci na jinou cast Vaseho prispevku. To, ze M. Cermak pise pro laickou verejnost neni preci duvodem, aby byla podcenovana odborna znalost tematu o kterem pise. Ba prave naopak :o) Musi tomu rozumnet tak, aby to zaroven dovedl popsat laicke verejnosti a to je asi z pohledu naroku na odbornou pripravu jeste narocnejsi nez psat pro "odborniky". M.Cermak jiste prispel k popularizaci Internetu, to neopiram, ale mam pocit, ze nektere jeho prezentovane nazory jsou neobjektivni a zkreslene a mohou naopak rozvoj Internetu zpomalit :o( Ted se na to vsak podivam z druhe strany. Kdo z nas, kdo tady ted hodnotime, at jiz kontroverzni clanek, ci podil M. Cermaka pro rozvoj znalosti o Internetu v CR udelal pro tuto oblast vice nez on ? Priznavam, ze ja ne. S pozdravem Standa Vojta ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz mailto:standa@imachina.cz -----Original Message----- From: Ondrej Bartos [mailto:ondrej@credo.cz] Sent: Friday, June 22, 2001 2:21 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Snuska blabolu? Dobre odpoledne vespolek, dovolim si kratce vstoupit do Vasi diskuse, ac nejsem odbornikem na reklamu, nicmene jako takovy mozna mohu dodat do teto diskuse trochu nadhledu (anebo se taky i proti me obrati vlna nevole...). Musim se priznat, ze vcelku nerozumim vypadum proti panu Cermakovi a rozruchu, ktery zpusobil jeden jeho (podotykam popularni) clanek. Jeste daleko mene rozumim konstrukcim jakychsi duvodu, pro ktere pise, jak pise... Kdo ctete prispevky Milose Cermaka v Reflexu pravidelne, vite, ze se zde vskutku prilis neobjevuji hluboke studie ci podrobne analyzy (myslite, ze by se do Reflexu, tedy do spolecenskeho casopisu se zamerenim na vice mene sirokou verejnost, hodily?), ale spise kratsi clanky reagujici na aktualni deni na Internetu, ktere se navic vyznacuji humornou nadsazkou. To je ostatne IMHO i pripad tak diskutovaneho clanku o mrtve reklame. Krome toho jsou to clanky psane z pohledu bezneho uzivatele (tedy prumerneho ctenare Reflexu), nikoliv z pohledu odborniku. Netvrdim, ze vzdycky souhlasim s Milosovym nazorem, ale rozhodne bych nikdy nevykrikoval, ze by bylo lepsi, aby uz nikdy o Internetu nepsal nebo se k nemu nevyjadroval (neni snad Internet take o svobode?!)... S pratelskym pozdravem Ondrej Bartos Co-Founder & Chief Executive --------------------------------- OOO|FIRST|TUESDAY|CZ Tel: (+420 2) 96.20.22.11 http://www.firsttuesday.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST