Dobre odpoledne vespolek, dovolim si kratce vstoupit do Vasi diskuse, ac nejsem odbornikem na reklamu, nicmene jako takovy mozna mohu dodat do teto diskuse trochu nadhledu (anebo se taky i proti me obrati vlna nevole...). Musim se priznat, ze vcelku nerozumim vypadum proti panu Cermakovi a rozruchu, ktery zpusobil jeden jeho (podotykam popularni) clanek. Jeste daleko mene rozumim konstrukcim jakychsi duvodu, pro ktere pise, jak pise... Kdo ctete prispevky Milose Cermaka v Reflexu pravidelne, vite, ze se zde vskutku prilis neobjevuji hluboke studie ci podrobne analyzy (myslite, ze by se do Reflexu, tedy do spolecenskeho casopisu se zamerenim na vice mene sirokou verejnost, hodily?), ale spise kratsi clanky reagujici na aktualni deni na Internetu, ktere se navic vyznacuji humornou nadsazkou. To je ostatne IMHO i pripad tak diskutovaneho clanku o mrtve reklame. Krome toho jsou to clanky psane z pohledu bezneho uzivatele (tedy prumerneho ctenare Reflexu), nikoliv z pohledu odborniku. Netvrdim, ze vzdycky souhlasim s Milosovym nazorem, ale rozhodne bych nikdy nevykrikoval, ze by bylo lepsi, aby uz nikdy o Internetu nepsal nebo se k nemu nevyjadroval (neni snad Internet take o svobode?!)... S pratelskym pozdravem Ondrej Bartos Co-Founder & Chief Executive --------------------------------- OOO|FIRST|TUESDAY|CZ Tel: (+420 2) 96.20.22.11 http://www.firsttuesday.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST