Snuska blabolu?

From: Ondrej Bartos (ondrej@credo.cz)
Date: 22. 06. 2001, 14:20 CEST


Dobre odpoledne vespolek,

dovolim si kratce vstoupit do Vasi diskuse, ac nejsem odbornikem na reklamu,
nicmene jako takovy mozna mohu dodat do teto diskuse trochu nadhledu (anebo
se taky i proti me obrati vlna nevole...).

Musim se priznat, ze vcelku nerozumim vypadum proti panu Cermakovi a
rozruchu, ktery zpusobil jeden jeho (podotykam popularni) clanek. Jeste
daleko mene rozumim konstrukcim jakychsi duvodu, pro ktere pise, jak pise...

Kdo ctete prispevky Milose Cermaka v Reflexu pravidelne, vite, ze se zde
vskutku prilis neobjevuji hluboke studie ci podrobne analyzy (myslite, ze by
se do Reflexu, tedy do spolecenskeho casopisu se zamerenim na vice mene
sirokou verejnost, hodily?), ale spise kratsi clanky reagujici na aktualni
deni na Internetu, ktere se navic vyznacuji humornou nadsazkou. To je
ostatne IMHO i pripad tak diskutovaneho clanku o mrtve reklame. Krome toho
jsou to clanky psane z pohledu bezneho uzivatele (tedy prumerneho ctenare
Reflexu), nikoliv z pohledu odborniku.

Netvrdim, ze vzdycky souhlasim s Milosovym nazorem, ale rozhodne bych nikdy
nevykrikoval, ze by bylo lepsi, aby uz nikdy o Internetu nepsal nebo se k
nemu nevyjadroval (neni snad Internet take o svobode?!)...

S pratelskym pozdravem


Ondrej Bartos
Co-Founder & Chief Executive
---------------------------------
OOO|FIRST|TUESDAY|CZ
Tel: (+420 2) 96.20.22.11
http://www.firsttuesday.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST