> > Asi je trošku zavádějící rozlišení výměnné vs. komerční reklamní > > systémy. Přesnější by asi bylo obecně reklamní systémy (které > > generují velký objem zobrazení, ale jsou málo cílené; sem patří > > výměnné systémy, ale i systémy, které prodávají reklamu za Vás ve > > velkých balících; a také sem často patří inzerce portálů na sebe > > sama - na jinou službu téhož portálu) vs. cílené reklamní akce > > (které jsou většinou cílené na konkrétní skupinu a omezenou a > > předem definovanou skupinu serverů). > > Celkem by me zajimalo, kde vidite tu hranici. Kde konci role systemu > "prodavajiciho velke baliky" a kde zacina system, ktery dela jen a jen super > cilenou reklamu na nekolik nejlukrativnejsich mist na internetu. Podivate-li > se na dnesni nejvetsi "lidove" reklamni systemy, nabizeji oboje. A > podivate-li se na "firemni" reklamni systemy, dokazi opet "rozplesknout" > reklamu horizontalne po serveru. Zapoměl jsem to do předchozího příspěvku napsat, ale ostrou hranici tam samozřejmě nevidím. Spíš jsou to dva póly a mezi nimi spousta možností. > > Důvodů, proč tyto systémy obtěžují více je několik: > > - i na stejnou pozici zobrazí pokaždé něco jiného, takže tento > > banner člověk hůře "přeskočí", než banner, který už viděl a ví, > > že je to banner a že ho nezajímá > > Tohle muzu chapat tak, ze na jednom miste se objevuje po nejakou dobu jeden > banner a ja jako navstevnik si proste zvyknu na tohle misto nechodit v > pripade, ze mi ten banner vadi - ci naopak na toto misto chodit, kdyz se mi > banner libi? Ale o tom ta reklama prece je. Otazka cileni je jina vec, ale > reklamni plocha na internetu je uniktni prave v tom, ze pokazde je tam nova > (chcete-li jina) nabidka... Pokud čtu jeden zpravodajský magazín a na něm postupně několik aktuálních článků, každá nová reklama mne trošku vyruší (než si k ní udělám do podvědomí záznam tohle je raklama - přeskakovat). Ale tohle je opravdu jen detail, který k otravnosti reklamy přispívá jen málo. > URL odkazu ve vymennych systemech byva casto "jednodussi" nez v komercnim > systemu velikeho serveru. Nemam pravdu? A navic: reknete kolik Což není pozitivní ani pro jednu stranu. Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST