Neberu legitimitu neciho nazoru nebo narok na nej. Jen je to trosku divny, kdyz takove blaboly vypusti redaktor, ktery se etabluje jako internetovy odbornik- novinar v oblasti. Kdyby to psala Halina Pawlowska, tak si pomyslim neco pro sebe a nereknu ani slovo. To je stejny, jako kdyby jste chtel hajit sportovniho komentatora hokeje, ze nezna ani pravidla hry ani hrace a bude to popisovat jak operni predstaveni - klidne muze, ale verejne se musi rict, ze to NENI sportovni komentator a ze to NENI standardni prace komentovani hokeje! Jinak to je prece blamaz verejnosti a fraska. ====Krome toho jsou to clanky psane z pohledu bezneho uzivatele (tedy prumerneho ctenare Reflexu), nikoliv z pohledu odborniku. To by bylo v pripade, kdyby to psal nejaky bezny uzivatel (napriklad rotace ostatnich redaktoru z jinych rubrik). Ale nemuzete byt prece shovivavy k redaktorovi, ktery ten sloupek vede a pise do nej dlouhou dobu pravidelne. Novinarska etika prece veli, ze si o tom co pise musi zjistit minimalne ty zakladni veci, ktere jednoznacne vylucuji jeho tvrzeni - To je rozdil mezi novinarinou a bulvarem! Bezny uzivatel nepise prece pravidelne clanky o stejnem oboru! Ja opravdu nechci byt nijak paranoidni se svym tvrzenim, ale stale plati, ze kazda vec nebo cin necemu slouzi - komu slouzi vyzneni clanku? Cermakovu zamestnavateli. Tecka. Jiri Waisser ADRENALINE, Mr.Lin(x) http://www.adrenaline.cz -----Original Message----- From: Ondrej Bartos [mailto:ondrej@credo.cz] Sent: Friday, June 22, 2001 2:21 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Snuska blabolu? Dobre odpoledne vespolek, dovolim si kratce vstoupit do Vasi diskuse, ac nejsem odbornikem na reklamu, nicmene jako takovy mozna mohu dodat do teto diskuse trochu nadhledu (anebo se taky i proti me obrati vlna nevole...). Musim se priznat, ze vcelku nerozumim vypadum proti panu Cermakovi a rozruchu, ktery zpusobil jeden jeho (podotykam popularni) clanek. Jeste daleko mene rozumim konstrukcim jakychsi duvodu, pro ktere pise, jak pise... Kdo ctete prispevky Milose Cermaka v Reflexu pravidelne, vite, ze se zde vskutku prilis neobjevuji hluboke studie ci podrobne analyzy (myslite, ze by se do Reflexu, tedy do spolecenskeho casopisu se zamerenim na vice mene sirokou verejnost, hodily?), ale spise kratsi clanky reagujici na aktualni deni na Internetu, ktere se navic vyznacuji humornou nadsazkou. To je ostatne IMHO i pripad tak diskutovaneho clanku o mrtve reklame. Krome toho jsou to clanky psane z pohledu bezneho uzivatele (tedy prumerneho ctenare Reflexu), nikoliv z pohledu odborniku. Netvrdim, ze vzdycky souhlasim s Milosovym nazorem, ale rozhodne bych nikdy nevykrikoval, ze by bylo lepsi, aby uz nikdy o Internetu nepsal nebo se k nemu nevyjadroval (neni snad Internet take o svobode?!)... S pratelskym pozdravem Ondrej Bartos Co-Founder & Chief Executive --------------------------------- OOO|FIRST|TUESDAY|CZ Tel: (+420 2) 96.20.22.11 http://www.firsttuesday.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST