Dobry den vespolek, komentovat clanek p. Cermaka si myslim, ze zde ani nebudu. Hodi se na to jedine vyjadreni - NO COMMENT ! (muj sirsi nazor jsem primo napsal jako komentar ke clanku pana Cermaka :o) Desi mne vsak to, ze u cloveka, ktery se profiluje do pozice novinare a odbornika na Internet, je videt naprosta absence nejenom znalosti oboru o kterem pise, ale i naprosta absence pokusu o objektivni pohled na vec. To je podle mne zasadni problem a myslim, ze by se k problematice reklamy na Internetu a Internetu obecne, meli vyjadrovat lide, kteri teto oblasti rozumi a neco v ni dokazali a ne snuzka PSEUDO odborniku. To je vsak asi tema k sirsimu zamysleni :o) S pozdravem, Standa Vojta ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz mailto:standa@imachina.cz -----Original Message----- From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] Sent: Wednesday, June 20, 2001 4:42 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Snuska blabolu o internetove reklame Pokud mate nekdo chut na poradnou snusku blabolu o internetove reklame v podani Milose Cermaka, zkuste http://extra.cz/default.asp?cid=254 ... totez asi bude zitra v Reflexu :-( Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST