Re: Nove formaty a CPC

From: jan.vanhara@eastbiz.com
Date: 18. 06. 2001, 14:13 CEST


Je to fakt, nemuzeme srovnavat situaci v CR a USA. V USA je ted krize a v CR
je krize z hlediska businesu "stabilni a dlouhodoba".:-))))))))

Jan Vanhara
jan.vanhara@eastbiz.com





----- Original Message -----
From: "Michal Matula - BillBoard.cz" <micnet@idp.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 18, 2001 1:43 PM
Subject: Re: Nove formaty a CPC


> Hezky den,
>
> > Hodne se pise a mluvi o velkych problemech v reklame na Internetu.
Nemyslim
> > v CR, kde je piditrh, ale predevsim v USA. Podle meho nazoru je krize
> > zavinena tim, ze agenturam a vyrobcum inzerce se nepodarilo presvedcit
> > inzerenty a agentury, ze moznosti na Internetu jsou jine a lepsi. Porad
se
> > snazi prodat inzerci na svych serverech a prezentovat ji jako ekvivalent
TV,
> > tisku a billboardu. Internet je ale neco jineho, mnohem lepsiho - nabizi
> > zpetnou vazbu a s tim spojene vyhody.
>
>
> Myslim, ze zasadni chybou je srovnavat trh CR a USA. Je li krize tam,
neznamena to, ze je ci bude i u nas.
> Velice podstatny rozdil, ktery jste neuvedl a ktery podle mne je tou
hlavni pricinou problemu v USA je ten,
> ze v USA se trh tocil z velke miry z penez dot-comu, ktere si na tu
reklamu nevydelaly, ale utracely investorske penize.
> Po padu v minulem roce se uz tak moc neutraci a neni tedy divu, ze se
jedna agentura predhani s druhou v odhadech,
> o jak moc min poroste trh letos.
> Pokud mohu soudit, u nas je situace v zasade uplne odlisna. Hlavni
inzerenti jsou kamenne firmy a velke portaly si inzerci na INTERNETU
nekupuji. Vzhledem ke konjubkture naopak kamenne firmy maji stale vice
penez, ktere mohou v on-line reklame utratit, takze trend je spise opacny (i
kdyz to ma samozrejme i jine duvody).
>
> Co se tyce povedomi o vyrobku ci znacce, nelze nez opet nezminit projekt
SODOR, ktery podle meho pekne ilustruje, ze to funguje :o)
>
> S pozdravem
>
> Michal Matula
> BillBoard.cz team
> ___________________________________
> BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
> http://www.billboard.cz
> tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> --------------------------------------------------
> Achv onernc, avd  ohlsei/rilaen: tt:/relaa.awbucz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST