RE: Nove formaty a CPC

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 18. 06. 2001, 14:12 CEST


Dne 18.6.2001 Kouba Tomas napsal(a)

> Vase rozdeleni na realny svet, napr. prodejny a zrejme virtualni: web je
> chybne. Jaky je rozdil mezi prodejnou bile techniky na webu a v kamenem
> obchode? Ucelem inzerce neni nekoho nekam lakat, ale presvedcit aby si
> koupil zbozi. Zda k tomu dochazi pomoci billboardu, TV spotu nebo web
> stranek je lhostejne a v principu mezi tim neni rozdil. Nelze preci tvrdit,
> ze TV spoty jsou realne a web virtualni...

Jasne. Ale preci mi nebudete tvrdit, ze ten kdo klikne na banner Skodovky,
si ji koupi. Ucelem banneru je rict 'uvadime do prodeje Fabii sedan'. Kdo
klikne, dozvi se treba vic, ale stejne tak je zasazen clovek, ktery
neklikne, ale za mesic si rekne 'vzdyt ona je ted nejaka nova Skodovka, co
kdybych se na ni sel mrknout do autosalonu'.

Nelze sriktne rict 'podstatny je klik', stejne jako nelze rict 'klik je
uplne o nicem'. Vzdy zalezi na konkretnim inzerentovi a konkretni kampani.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST