Hezky den, > Hodne se pise a mluvi o velkych problemech v reklame na Internetu. Nemyslim > v CR, kde je piditrh, ale predevsim v USA. Podle meho nazoru je krize > zavinena tim, ze agenturam a vyrobcum inzerce se nepodarilo presvedcit > inzerenty a agentury, ze moznosti na Internetu jsou jine a lepsi. Porad se > snazi prodat inzerci na svych serverech a prezentovat ji jako ekvivalent TV, > tisku a billboardu. Internet je ale neco jineho, mnohem lepsiho - nabizi > zpetnou vazbu a s tim spojene vyhody. Myslim, ze zasadni chybou je srovnavat trh CR a USA. Je li krize tam, neznamena to, ze je ci bude i u nas. Velice podstatny rozdil, ktery jste neuvedl a ktery podle mne je tou hlavni pricinou problemu v USA je ten, ze v USA se trh tocil z velke miry z penez dot-comu, ktere si na tu reklamu nevydelaly, ale utracely investorske penize. Po padu v minulem roce se uz tak moc neutraci a neni tedy divu, ze se jedna agentura predhani s druhou v odhadech, o jak moc min poroste trh letos. Pokud mohu soudit, u nas je situace v zasade uplne odlisna. Hlavni inzerenti jsou kamenne firmy a velke portaly si inzerci na INTERNETU nekupuji. Vzhledem ke konjubkture naopak kamenne firmy maji stale vice penez, ktere mohou v on-line reklame utratit, takze trend je spise opacny (i kdyz to ma samozrejme i jine duvody). Co se tyce povedomi o vyrobku ci znacce, nelze nez opet nezminit projekt SODOR, ktery podle meho pekne ilustruje, ze to funguje :o) S pozdravem Michal Matula BillBoard.cz team ___________________________________ BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA http://www.billboard.cz tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST