Jenomze to tak prece není! Kdyz si vezmu i-audit z dubna, tak spocítal "natocených" 370 mil. stránek na serverech a 580 mil. stránek reklamy (tj. banneru), a to tam není Centrum a Atlas plus stovky dalsích malých serveru, takze miliarda BANNERu mesícne urcite není nesmyslný odhad. To delá pri prumerné cene 200 Kc/CPT reklamní prostor s potenciálem 200 mil. Kc mesícne, 2.4 miliardy korun rocne. Jenomze skutecný objem reklamy v roce 2001 na Internetu, jak alespon tvrdí MIA, bude 160 mil. Kc (souhlasím, ze "tak nejak" by to mohlo být). Co to znamená: reklamní prostor je vyprodán cca ze 7% - srovnejte to s reklamním prostorem v médiích, kde se opravdu prodává reklama "vesele", jako je televize nebo prední deníky - tam je vyprodanost na 50-100%. Na Internetu tedy naprosto není rovnováha mezi nabídkou a poptávkou, poptávka sice existuje, ale vubec nekoresponduje s velikostí nabídky. > Je videt, ze asi neprovozujete server, ze? Z ceho by asi ty servery zily, > kdyby prodavali 1000 imp za par haleru? Ale je zbytecne to tu resit. > Bannery se vesele prodavaji za ceny od 50 do 500 Kc a jde to. Vse je > otazkou nabidky a poptavky, kdyby nebyla poptavka, neprodate bannery za > CPT 500,- Kc. Muzeme tu porad dokola resit klikani a shlednuti a CPT, ale > je to k nicemu, toto resi trh. >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST