Dne 18.6.2001 jiri.hlavenka@cpress.cz napsal(a) > Co to znamená: reklamní prostor je vyprodán cca ze 7% - srovnejte to s > reklamním prostorem v médiích, kde se opravdu prodává reklama "vesele", jako > je televize nebo prední deníky - tam je vyprodanost na 50-100%. Na Internetu > tedy naprosto není rovnováha mezi nabídkou a poptávkou, poptávka sice > existuje, ale vubec nekoresponduje s velikostí nabídky. Ano, ale jen v nekterych oblastech. Pokud vim, tak treba Mobil je podle jejich slov obcas vyprodan na 110% a troufnu si tvrdit, ze treba Lupa bude minimalne nekde kolem tech 50-70%, stejne jako treba nas ROOT.cz. Ale souhlasim, ze je tu spousta 'povlu', na kterem reklamu nikdo nekoupi, ale to vychazi uz z vlastni podstaty Internetu - kazdy si provozuje a dela co chce a proto existuji tisice subjektu, ktere by rady ukously z reklamniho kolaca nejakou tu korunu. Ovsem dari se to jen tem opravdu nejlepsim, na tom neni nic divneho. Je rozdil vyprodat portal, ktery generuje miliony impresi denne a maly, uzce zamereny server s presnou cilovou skupinou. Troufam si tvrdit, ze prave nejvice tech neprodanych impresi v iAuditu budou delat portaly, ruzne seznamky, chaty atd... -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST