Re: Nove formaty a CPC

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 18. 06. 2001, 14:22 CEST


Dne 18.6.2001 jiri.hlavenka@cpress.cz napsal(a)

> Co to znamená: reklamní prostor je vyprodán cca ze 7% - srovnejte to s
> reklamním prostorem v médiích, kde se opravdu prodává reklama "vesele", jako
> je televize nebo prední deníky - tam je vyprodanost na 50-100%. Na Internetu
> tedy naprosto není rovnováha mezi nabídkou a poptávkou, poptávka sice
> existuje, ale vubec nekoresponduje s velikostí nabídky.

Ano, ale jen v nekterych oblastech. Pokud vim, tak treba Mobil je podle
jejich slov obcas vyprodan na 110% a troufnu si tvrdit, ze treba Lupa bude
minimalne nekde kolem tech 50-70%, stejne jako treba nas ROOT.cz. Ale
souhlasim, ze je tu spousta 'povlu', na kterem reklamu nikdo nekoupi, ale
to vychazi uz z vlastni podstaty Internetu - kazdy si provozuje a dela co
chce a proto existuji tisice subjektu, ktere by rady ukously z reklamniho
kolaca nejakou tu korunu. Ovsem dari se to jen tem opravdu nejlepsim, na
tom neni nic divneho.

Je rozdil vyprodat portal, ktery generuje miliony impresi denne a maly,
uzce zamereny server s presnou cilovou skupinou. Troufam si tvrdit, ze
prave nejvice tech neprodanych impresi v iAuditu budou delat portaly,
ruzne seznamky, chaty atd...

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST