Zdravim a preji pekny den, nezlobte se prosim na mne, ale ja si myslim, ze Vas nazor je nejen nespravny, ale dokonce skodlivy. Chapu, ze hajite model, ze ktereho zijete, ale zkuste se na to podivat jinyma ocima. Hodne se pise a mluvi o velkych problemech v reklame na Internetu. Nemyslim v CR, kde je piditrh, ale predevsim v USA. Podle meho nazoru je krize zavinena tim, ze agenturam a vyrobcum inzerce se nepodarilo presvedcit inzerenty a agentury, ze moznosti na Internetu jsou jine a lepsi. Porad se snazi prodat inzerci na svych serverech a prezentovat ji jako ekvivalent TV, tisku a billboardu. Internet je ale neco jineho, mnohem lepsiho - nabizi zpetnou vazbu a s tim spojene vyhody. Vase rozdeleni na realny svet, napr. prodejny a zrejme virtualni: web je chybne. Jaky je rozdil mezi prodejnou bile techniky na webu a v kamenem obchode? Ucelem inzerce neni nekoho nekam lakat, ale presvedcit aby si koupil zbozi. Zda k tomu dochazi pomoci billboardu, TV spotu nebo web stranek je lhostejne a v principu mezi tim neni rozdil. Nelze preci tvrdit, ze TV spoty jsou realne a web virtualni... ------------------------------- Tomas Kouba mailto:tomas@neo.cz > Vy tady porad prosazujete nejake klikani jako bernou minci. O klikani to > proste neni. V zadnem jinem mediu neni okamzita zpetna vazba, to, ze > internet to umi spocitat je spis nevyhoda, protoze pak vznikaji takove > nazory, jako ten vas - "nekliklo mi 10% lidi, je to neuspesna kampan". > > Aby bylo jasno - souhlasim, ze pokud propaguji server, chci na nej > prilakat navstevniky, ale priznejme si otevrene, ze vetsina inzerentu > pochazi z 'realneho' sveta a ucelem jejich inzerce neni lakat lidi na svuj > web.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST