RE: Nove formaty a CPC

From: Kouba Tomas (tomas@neo.cz)
Date: 18. 06. 2001, 12:50 CEST


Zdravim a preji pekny den,

nezlobte se prosim na mne, ale ja si myslim, ze Vas nazor je nejen
nespravny, ale dokonce skodlivy. Chapu, ze hajite model, ze ktereho zijete,
ale zkuste se na to podivat jinyma ocima.

Hodne se pise a mluvi o velkych problemech v reklame na Internetu. Nemyslim
v CR, kde je piditrh, ale predevsim v USA. Podle meho nazoru je krize
zavinena tim, ze agenturam a vyrobcum inzerce se nepodarilo presvedcit
inzerenty a agentury, ze moznosti na Internetu jsou jine a lepsi. Porad se
snazi prodat inzerci na svych serverech a prezentovat ji jako ekvivalent TV,
tisku a billboardu. Internet je ale neco jineho, mnohem lepsiho - nabizi
zpetnou vazbu a s tim spojene vyhody.

Vase rozdeleni na realny svet, napr. prodejny a zrejme virtualni: web je
chybne. Jaky je rozdil mezi prodejnou bile techniky na webu a v kamenem
obchode? Ucelem inzerce neni nekoho nekam lakat, ale presvedcit aby si
koupil zbozi. Zda k tomu dochazi pomoci billboardu, TV spotu nebo web
stranek je lhostejne a v principu mezi tim neni rozdil. Nelze preci tvrdit,
ze TV spoty jsou realne a web virtualni...

-------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz

> Vy tady porad prosazujete nejake klikani jako bernou minci. O klikani to
> proste neni. V zadnem jinem mediu neni okamzita zpetna vazba, to, ze
> internet to umi spocitat je spis nevyhoda, protoze pak vznikaji takove
> nazory, jako ten vas - "nekliklo mi 10% lidi, je to neuspesna kampan".
>
> Aby bylo jasno - souhlasim, ze pokud propaguji server, chci na nej
> prilakat navstevniky, ale priznejme si otevrene, ze vetsina inzerentu
> pochazi z 'realneho' sveta a ucelem jejich inzerce neni lakat lidi na svuj
> web.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST