Prvni vysledky ankety, ktere se zatim zucastnili 2 osoby jsou takoveto Celkove skore Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici = 8 Ge Capital na Centru = 10 Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru = 12 klasicky banner = 15 Renault "rozzhavene vidle" = 16 Renault poletujici ikona = 20 Zatim jsem jen u jednotlivych motivu secetl dohromady hodnoty. Lze rici, ze jsou to jakesi tresntne body. Zatim s tim vzhledem k poctu ucastniku nebudu delat nejake vetsi operace. Jen pomerne zajimave zjisteni, celkove kupodivu zatim nepropadl klasicky banner, opet si netroufnu delat z toho nejake vetsi zavery protoze predpokladam, ze by to bylo dost zavadejici, ale davam to jen v plen. Diky a hezky tyden David Matyas ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz david@imachina.cz ------------------------------ > -----Original Message----- > From: David Matyas [mailto:david@imachina.cz] > Sent: Wednesday, June 13, 2001 5:46 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Zkusime malou anketku ? > > > Trosku me ten boom novinek primel k takove male ankete, > kterou kdyz > dovolite muzeme ozkouset, kdo bude mit zajem necht odpovi myslim, ze > vysledky mohou byt celkem zajimave, protoze ve valne vetsine jsou zde > zastoupeni vsichni z ruznych oblasti internetoveho podnikani. > Osobne nechci > delat z ankety zadne zavery, ale mozna to bude zajimave trebo > pro nekoho z > Lupy, e-biz ci jineho odborneho e-zinu. Nez zacnete odpovidat > prosim poslete > jeste pripadne namety ke zlepseni ankety, ci dalsi formaty, kre bychom > zaradili. Pokud toho bude hodne udelali bychom z toho nejakou > anketku na > webu at nezahltime tuhle konferenci, ale to necham na vazenem > publiku :). > Stupnice je 1-5 a znamkuje se jako ve skole > > Efekt pro klienta > > - Ge Capital na Centru > - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici > - Renault "rozzhavene vidle" > - Renault poletujici ikona > - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru > - klasicky banner > > Efekt pro server ( pokuste se zde zohlednit spise potencialni > moznost odlivu > uzivatelu ci dalsi nefinanci ukazatele, protoze o tom kolik > to stalo se > tezko muzeme bavit :) > > - Ge Capital na Centru > - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici > - Renault "rozzhavene vidle" > - Renault poletujici ikona > - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru > - klasicky banner > > Efekt pro uzivatele ( kriteriem pro hodnoceni je vyvazeni > toho jak moc me to > otravuje kontra to co mi to prinese ) > > - Ge Capital na Centru > - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici > - Renault "rozzhavene vidle" > - Renault poletujici ikona > - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru > - klasicky banner > > Diky za nazory > > David Matyas > ------------------------------ > iMACHINA s.r.o. > > Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 > tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 > fax: ++420 (2) 22721488 > > http://www.imachina.cz > david@imachina.cz > ------------------------------ > > > > -----Original Message----- > > From: Petr Samcenko [mailto:samcenko@planeta.cz] > > Sent: Wednesday, June 13, 2001 5:05 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: GE Capital a vecne spory o efektu. > > > > > > No, myslim, ze zrovna nedavno pronikla i do "papirovych" > > medii zprava, ze > > podobnym zpusobem na jeden den ford "okupoval" yahoo :-)) > > > > Petr Samcenko > > > > ----- Original Message ----- > > From: <jiri.hlavenka@cpress.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Wednesday, June 13, 2001 3:32 PM > > Subject: Re: GE Capital a vecne spory o efektu. > > > > > > > > > > Snad jedinou otázku, kterou bych si kladl je, zda ve > > déledobejsím pohledu > > to > > > "obetování" titulky portálu na pár dní stojí za financní > zisk z této > > kampane > > > (mozná ano, mozná ne). Pokud si pamatuji, tak napríklad > > titulní stránka > > > Yahoo nebo jiného svetového portálu takovýmto zpusobem > > "zprivatizována" > > > jediným inzerentem nikdy nebyla - a nemyslím, ze by > > napríklad ve vrcholu > > > dot.com horecky za to nebyl ochotný lecjaký inzerent > zaplatit hrísné > > peníze. > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST