Re: Nove formaty a CPC

From: Michael (michaelsoft@seznam.cz)
Date: 13. 06. 2001, 20:35 CEST


> Je-li to tak, mohl byste nam tedy vysvetlit, jak v zahranici tvori cenu,
> protoze s tou je presne ten problem, ktery nastinil David Matyas.

U CPC se cena pohybuje od $0.03-$0.50 centu, zalezi na kvalite serverove
zakladny( tedy agenture) a samozrejme na klientovi kolik je ochoten platit
(a jiste i na dalsich vecech).
Jak ale agentury cenu vypocitavaji to opravdu netusim, ale urcite nejde o
obecny vzorec. Napr.  spolecnost ValueClick, (patrici pod DoubleClick)
vyplaci serverum $0.17 per click, nezavisle na kampani. (Samozdrejme jsou tu
i veci jako pri velkem poctu clicku se cena zvedne na $0.20 apod.)

>
> V jinych mediich nic podobneho neni, krome Teleshopingu, ktere _pry_
> maji provize (mozna to rikal nekdo dokonce v teto konferenci). A tam je
> jeste dulezite to, ze IMHO 'uzasnou' rucni pracku a podobne kraviny
> nekoupite jinde, cili nehrozi to, ze udelate v TV reklamu a zbozi si
> clovek koupi jinde, coz hrozi u banneru, ktery bude placen od CPC, bude na
> nem novy Renault Clio, klikne mi na jej 5 lidi a dalsich 5 si ho koupi u
> uplne jineho dealera, ale mozna i diky banneru na mem serveru. Cili CPC se
> asi hodi pro zbozi, ktere prodava pouze jeden shop a neda se koupit nikde
> jinde.

Urcite to je pro dany server vyhoda.

Michael.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST