> Je-li to tak, mohl byste nam tedy vysvetlit, jak v zahranici tvori cenu, > protoze s tou je presne ten problem, ktery nastinil David Matyas. U CPC se cena pohybuje od $0.03-$0.50 centu, zalezi na kvalite serverove zakladny( tedy agenture) a samozrejme na klientovi kolik je ochoten platit (a jiste i na dalsich vecech). Jak ale agentury cenu vypocitavaji to opravdu netusim, ale urcite nejde o obecny vzorec. Napr. spolecnost ValueClick, (patrici pod DoubleClick) vyplaci serverum $0.17 per click, nezavisle na kampani. (Samozdrejme jsou tu i veci jako pri velkem poctu clicku se cena zvedne na $0.20 apod.) > > V jinych mediich nic podobneho neni, krome Teleshopingu, ktere _pry_ > maji provize (mozna to rikal nekdo dokonce v teto konferenci). A tam je > jeste dulezite to, ze IMHO 'uzasnou' rucni pracku a podobne kraviny > nekoupite jinde, cili nehrozi to, ze udelate v TV reklamu a zbozi si > clovek koupi jinde, coz hrozi u banneru, ktery bude placen od CPC, bude na > nem novy Renault Clio, klikne mi na jej 5 lidi a dalsich 5 si ho koupi u > uplne jineho dealera, ale mozna i diky banneru na mem serveru. Cili CPC se > asi hodi pro zbozi, ktere prodava pouze jeden shop a neda se koupit nikde > jinde. Urcite to je pro dany server vyhoda. Michael.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST