Dne 13.6.2001 Michael napsal(a) > b)zadavatel chce aby jej shledli pouze ti, kterych se tyka. Zadne nahodne > shlednuti, proste pouze ti, kteri "si to auto urcite koupi" nebo alespon "je > to bude zajimat". Da se to ? Da, ale bud vas jeden klik stat treba 10.000, protoze lidi, kteri koupi auto diky banneru asi moc nebude... > Ve svete tvori CPC ( nebo cost-per-action) hodne velky kus reklmniho trhu. > Rozhodne je to daleko vetsi pomer nez v cechach, (jde-li vubec mluvit o > pomeru). Je-li to tak, mohl byste nam tedy vysvetlit, jak v zahranici tvori cenu, protoze s tou je presne ten problem, ktery nastinil David Matyas. V jinych mediich nic podobneho neni, krome Teleshopingu, ktere _pry_ maji provize (mozna to rikal nekdo dokonce v teto konferenci). A tam je jeste dulezite to, ze IMHO 'uzasnou' rucni pracku a podobne kraviny nekoupite jinde, cili nehrozi to, ze udelate v TV reklamu a zbozi si clovek koupi jinde, coz hrozi u banneru, ktery bude placen od CPC, bude na nem novy Renault Clio, klikne mi na jej 5 lidi a dalsich 5 si ho koupi u uplne jineho dealera, ale mozna i diky banneru na mem serveru. Cili CPC se asi hodi pro zbozi, ktere prodava pouze jeden shop a neda se koupit nikde jinde. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST