Re: Nove formaty a CPC

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 13. 06. 2001, 16:47 CEST


Dne 13.6.2001 Michael napsal(a)

> b)zadavatel chce aby jej shledli pouze ti, kterych se tyka. Zadne nahodne
> shlednuti, proste pouze ti, kteri "si to auto urcite koupi" nebo alespon "je
> to bude zajimat".  Da se to ?

Da, ale bud vas jeden klik stat treba 10.000, protoze lidi, kteri koupi
auto diky banneru asi moc nebude...

> Ve svete tvori CPC ( nebo cost-per-action) hodne velky kus reklmniho trhu.
> Rozhodne je to daleko vetsi pomer nez v cechach, (jde-li vubec mluvit o
> pomeru).

Je-li to tak, mohl byste nam tedy vysvetlit, jak v zahranici tvori cenu,
protoze s tou je presne ten problem, ktery nastinil David Matyas.

V jinych mediich nic podobneho neni, krome Teleshopingu, ktere _pry_
maji provize (mozna to rikal nekdo dokonce v teto konferenci). A tam je
jeste dulezite to, ze IMHO 'uzasnou' rucni pracku a podobne kraviny
nekoupite jinde, cili nehrozi to, ze udelate v TV reklamu a zbozi si
clovek koupi jinde, coz hrozi u banneru, ktery bude placen od CPC, bude na
nem novy Renault Clio, klikne mi na jej 5 lidi a dalsich 5 si ho koupi u
uplne jineho dealera, ale mozna i diky banneru na mem serveru. Cili CPC se
asi hodi pro zbozi, ktere prodava pouze jeden shop a neda se koupit nikde
jinde.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST