Nove formaty a CPC

From: Michael (michaelsoft@seznam.cz)
Date: 13. 06. 2001, 12:16 CEST


Preji pekny den,

ad) Nove formaty

 myslim si, ze negativni nazory na tzv. nove formaty nevyplivaji ani tak z jejich podstaty, alebrz z jejich pouziti.( viz. lupa). Napr. na Yahoo take obcas vyskytne nejake to DHTML "zverstvo", ale zcela  odlisnym a pro uzivatele mene drastickem zpusobem. 

Napr. po nacteni stranky se do mista kde je uplne zakryty banner snese nekolik ptacku, jez  ohlodaji ctverec tak, ze zbyde jenom samotny banner apod. 

Cil je tak splnen cil - upozornit na banner (reklamu obecne), a vse netrva vice nez 4-5 sekund.

To same je z celostrankovou reklamou. Osobne rikam proc ne, ale musti byt jasne ukazano, ze se jedna o reklamu, musi byt uzivateli dana moznost ji odkliknout drive nez stanoveny interval (vyjma treba dele trvajici animace) a musi se zobrazovat inteligentejsim zpusobem. (mysleno treba jednou denne pomoci apod.)


ad) CPC
Kdyz uz jsme u tech novych veci, myslite si, ze se konecne zacne prosazovat Cost-Per-Click ? Vedi vubec inzerenti, ze takova moznost prodeje je vsude ve svete bezna ?. (samo zalezi na reklamni pozici a typu kampane). Nebo se servery brani jak muzou ?

Michael Kusyn




______________________________________________________________________
Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST