RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: David Matyas (david@imachina.cz)
Date: 13. 06. 2001, 10:58 CEST


Dobry den vsem,

	neprispivam prilis casto, protoze stale neco noveho vymyslime :) , ale
tohle uz je opravdu prilis. Vase propagacni akce jsou uz temer stalici teto
konference a jedine co zde stale opakujete je, aby Vas nikdo neokrikoval.
Pokud ale pisete ze AdPepper je jedina inovativni firma pak LZETE, protoze
si nejak nevzpominam co vase firma v CR  ( kde mimochodem pravne ani
neexistuje) dokazala. Jedinou inovaci, kterou na tento trh zatim prinasi je
nakup ceskych serveru u slovenskeho subjektu a spatne vystavovane faktury
 upozornuji ze mluvim stale o situaci v CR ) .
	Troufnu si rici, ze vetsina subjektu, ktere se pohybuji na tomto trhu uz
toho dokazali podstatne vice a bez podobnych zbytecnych reci jako je tomu u
Vas. Pokud se pletu opravte prosim nazor teto konference, ktery jak se zda
prevazuje, a odpovezte prosim na tuto konkretni otazku " Co firma AdPepper
dokazala v CR a inovativne tak prispela k prosazeni efektivnosti reklamy u
klientu".

	Na zaver jeste jedna drobnost, abych nepsal jen samou kritiku :).

	Mam dojem ze se casto pletou pojmy s dojmy a mam podezreni, ze v nekterych
pripadech se tak deje zcela ucelove. Osobne se domnivam, ze NOVE FORMATY
nejsou vselek, ale jen rozsireni obzoru. Nove formaty umoznuji rozsirit
MOZNOSTI internetove propagace, ale pokud je jich pouzivano nevhodne,
vysledny efekt je jen vice vyhozenych penez a ne vetsi efekt. Propagace na
internetu, dle meho nazoru, klade daleko vetsi naroky na sladeni vsech casti
a pokud nektera vyrazne vybocuje je to jako bych se pomoci mercedesu dostal
do zaplyvane spelunky kde je otravny cisnik. Nove formaty kladou daleko
vetsi naroky na MYSLENI a sladeni techto veci v ucelene vynalozenou
investici. Myslim, ze schovavat se za nove formaty, tlacit je co to jde a
nepremyslet nad tim jestli by nahodou v tomto konkretnim pripade nebyla
efektivnejsi treba textova reklama vede do stejne slepe ulicky jako se tak
jiz stalo s bannery. Tem kteri se o to snazi preji
	- rychle zbohatnuti ( coz je pomerne realne, protoze diky neznalosti
klientu jeste mohou spoustu penez vytahat )
	- pomalou linku ( aby se na sve vykriky museli divat )
	- spoustu arogance ( aby dokazali presvetcit klienty o tom ze jedine ta
nejnovejsi technologie je ta pouzitelna)
	- aby je nikdo nespojoval s ostatnimi, kteri se uprimne snazi aby reklama
na internetu nebyla jen bezucelna nalevka penez.

Diky vsem serverum, mediazastupitelstvi, ale i nam konkurujicim subjektu,
kteri pri sve praci premysli a jejichz jedinym smyslem prace neni kratkodoba
strategie oskubat a utect na dalsiho.

Hezky den

David Matyas
------------------------------
iMACHINA s.r.o.

Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
fax: ++420 (2) 22721488

http://www.imachina.cz
david@imachina.cz
------------------------------


> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> Sent: Friday, June 08, 2001 1:20 PM
> To: reklama@nawebu.cz; jiri.waisser@clark.cz
> Subject: RE: reklamy neúcinkují (samy o sobe)
>
>
> Pane Waissere,
> budu pokracovat v ohlupujicich projevech a jeste ke vsemu
> anglicky. Proc se
> tady neustale nekdo snazi druheho okrikovat?! Jedine co se tu
> snazim delat
> je podpora novych formatu a implementace veci, ktere funguji na jinych
> trzich, na nasem trhu. Neni potreba diskutovat jestli
> Superstitial je lepsi
> nebo neni, nez POP UP, protoze je to jasne. Take nevim proc zde panuje
> negace vseho noveho.
>
> Nekolik podpurnych nazoru :
> ( nikdy jsem nerekl, ze nikdo na svete neumi to co ad pepper,
> ale tady se o
> to ani nikdo nesnazi )
>
> David Karnstedt
> Vice President of Sales, AltaVista Company
> "AltaVista is committed to offering our advertisers a choice
> of the most
> effective advertising solutions available. Accepting
> Unicast’s SUPERSTITIAL
> brings us new incremental ad inventory and provides our
> advertisers with a
> dynamic platform to communicate with millions of AltaVista
> users worldwide."
>
> Shelley Morrison
> Vice President, Media and Distribution Sales, Real Networks, Inc.
> "Both RealNetworks and Unicast have created rich-media advertising
> technologies that are powerful and effective; therefore, forming a
> relationship with Unicast was a natural. By offering our
> streaming formats
> with Unicast’s SUPERSTITIAL, we can provide advertisers with
> even better
> branding and response vehicles."
>
> Jak to funguje ?
> The Mother's Day SUPERSTITIALú for macys.com delivered a 19%
> click-through
> to 12 commerce areas on macys.com for the products featured in the
> SUPERSTITIALú.
>
> The industry click-through standard for online ads is 0.3%. Macys.com
> experienced a dramatic increase in traffic the 12 areas
> promoted in the
> SUPERSTITIAL delivered subsequent sales driven by the ad.
>
> Pekny patek,
>
> Michal Kasparek
> Country Manager / Czech Republic
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
>
> -----Original Message-----
> From: jiri.waisser@cpress.cz [mailto:jiri.waisser@cpress.cz]
> Sent: Friday, June 08, 2001 12:02 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> Pane Kasparku.
>
> Za necelych 300,- Kc jsou na trhu 2 knihy o flashi (mozna uz
> vic), ktera
> dokaze prakticky to same. Rovnez je nekolik knih o javascriptu  (o
> kombinacich  flashe a javascriptu se doctete hned zpocatku) - i pro
> zacatecniky.  Na internetu lze ztahnout radu manualu a
> navodu, podle kterych
> (pod)prumerny programator/grafik udela zhruba tu samou
> "muziku", kterou vy
> tady vychvalujte jako svetovy trhak,  stihne to pres vikend a
> nepotrebuje k
> tomu hromadu marketingove omacky a hru na lincence. Rikat
> nekomu, ze to muze
> ovladat (pozastavit, vypnout) dneska a vydavat to jako
> novatorskou vec mi
> prijde trosku ubohy. Rovnez uvadet jako komparacni technickou
> vlastnost
> "vetsi efektivitu reklamy" mi prijde na tuto konferenci dost  nevhodny
> (nechci psat ohlupujici) a pripominajici americky styl
> brainwashingu. O
> ostatnich "ovlastnostech" ani nemluve.
>
> P.S. Kdyz uz to srovnavate s Mercedes, tak jste to mohl
> napsat nemecky.
> Jste v konfere mezi cechy (a slovaky), takze mate jedno, jestli budete
> nekoho ohromovat slovicky anglickymi nebo nemeckymi - hodi se to oboji
> stejne, ale v souvislosti s Vami citovanym mercedesem bych to
> videl spis na
> nemcinu. Nic nemeni skutecnost, ze pravdepodobne vsichni anglictinu
> ovladaji.
>
> nic ve zlem, ale zkuste tu konferenci nekdy cist (i po sobe) a ne jen
> marketingove pusobit na  (nerad bych mluvil za vsechny, omlouvam se)
> upracovane nebohe  ctenare:)
>
>
> Jiri Waisser
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> Sent: Friday, June 08, 2001 9:04 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> Pekny den pane Matulo,
> ano - spravne modifikovane POP UP, takze kvalitativne nekde
> uplne jinde.
> Priznavam svoji posedlost timto formatem :-)))
>
> Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za
> anglictinu)
>
> Assured Views
> Viewed Between Pages
> Separate Browser Window
> Play Control Mechanisms
> Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads
> Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that
> ads download
> politely
> Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and
> more effective
> advertising
>
>
> Michal Kasparek
> Country Manager / Czech Republic
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
>
> Perlová 1
> 110 00 Praha 1
> phone: 00420 (0) 2- 21 66 75 12
> fax : 00420 (0) 2 – 21 66 75 13
> Mobile: 00420 (0) 603 – 412 067
> e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com>
> Internet : http://www.adpepper.com
>
> -----Original Message-----
> From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:50 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> :o))) Pane Kasparku,
>
> prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere
> neopomenete
> zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez
> modifikovane
> POP-UPy? :o))))
>
> S pozdravem
>
> Michal Matula
> Internet BillBoard team
> ___________________________________
> Reseni pro reklamu na Internetu
> http://internet.billboard.cz
> tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> ----- Original Message -----
> From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
> To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz>
> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> > ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba
> vyuzivani jiz
> > davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou
> novinku?!
> :-)))
> >
> > Michal Kasparek
> > Country Manager / Czech Republic
> > ad pepper media
> > The e-Advertising Network
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou
> propagandistickym
> > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a
> ja to jinak
> > neumim
> > :)
> >
> > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti
> AdMaster ). Lze
> > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na
> HP Atlasu ,
> > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
> > zobrazeni
> > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava
> ( napriklad ).
> > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu

> treba na 2- ),
> > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan,
> kdy dopredu znate
> > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan
> zobrazite. Pri
> > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene
> 50.000 lidi z
> > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i
> zajimavejsi
> > kousky ...
> >
> > s pozdravem
> >
> > Mgr. Michal Krejci
> > Head of Internet Sales - AdMaster project
> > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> > Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> > http://www.arbomedia.cz
> > Tel    +420 2  510 82 224
> > Fax   +420 2  510 82 105
> > ---------- Original Text ----------
> >
> > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23:
> >
> > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze
> z banneru na
> > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
> > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)),
> spís jsem chtel
> > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice
> malá, silnejsí
> > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne
> receno i zde
> jsem
> > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným
> marketinkem,
> coz
> > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.
> >
> > Michal Kubícek
> >
> > ---------------------------------------------
> > www.OstravskeNoviny.cz
> > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele
> Ostravského kraje
> > ----- Original Message -----
> > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
> > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni
> zalezitost. V
> > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych
> uzivatelu
> > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim
> omezenim na
> tento
> > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan
> uspesna a CTR 0,2%
> > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi
> hezky vysledek.
> >
> > s pozdravem
> >
> > Mgr. Michal Krejci
> > Head of Internet Sales - AdMaster project
> > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> > Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> > http://www.arbomedia.cz
> > Tel    +420 2  510 82 224
> > Fax   +420 2  510 82 105
> > ---------- Original Text ----------
> >
> > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:
> >
> > Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně
> poněkud zavádě
> > jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na
> webu. Spustili
> > jsme
> > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na
> clickrate byla
> > 0,2
> > pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné.
> myslím, že
> > reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud
> se ovšem nejedná
> o
> > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy,
> cd atd.) U těch
> je
> > ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme
> například
> > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše
> ikonka nebo jen
> > textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...
> >
> > Michal Kubíček
> >
> >
> >
> > ---------------------------------------------
> > www.OstravskeNoviny.cz
> > První informační a zpravodajský server pro obyvatele
> Ostravského kraje
> >
> >
> >
> >
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST