RE: reklamy neúeinkují (samy o sobi)

From: Radek Špidla (radek.spidla@spidla.cz)
Date: 12. 06. 2001, 13:03 CEST


> Ale uprimne. Ja budu uplne nejstastnejsi clovek, kdyz nebudu muset na
> setkani se zadavatelem reklamy mu vubec vysvetlovat jak tam ty bannery "v
> tom internetu vlastne pochoduji" :-))). A to uz je vlastne dobre, protoze
> ten dotycny vi, ze existuje nejaky banner !!!! To je podle me ta absolutne
> nejvetsi bolest, ta neuveritelna nevzdelanost.

Nenazyval bych to nevzdelanosti... Pokud by byla reklama na internetu
vyznamnou a prinosnou slozkou propagace jako jednoho ze zakladnich ctyr
prvku maketingoveho mixu, zadavatele reklamy by MUSELI vedet co je to
banner. Reklama na netu neni moc ucinna - proto zadavatele neznaji banner a
snad ani znat nechteji. (Krome toho, znam to od sam od sebe - pokud zadava
reklamu, chci aby se mi klaneli az po pas a ne me o necem poucovali nebo me
dokonce vykladali nejake bludy)

Jeste jedna myslenka, ktera tu myslim nepadla, kdyz se diskutovalo o
ucinnosti. Myslim, ze na Internetu je skupina lidi chytrych vyrazne vice
zastoupena nez v bezne populaci. A jak vim ze sve prace - cim vice
chytrejsi, tim hure se masiruji reklamou... Co?

RS


>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST