> Ale uprimne. Ja budu uplne nejstastnejsi clovek, kdyz nebudu muset na > setkani se zadavatelem reklamy mu vubec vysvetlovat jak tam ty bannery "v > tom internetu vlastne pochoduji" :-))). A to uz je vlastne dobre, protoze > ten dotycny vi, ze existuje nejaky banner !!!! To je podle me ta absolutne > nejvetsi bolest, ta neuveritelna nevzdelanost. Nenazyval bych to nevzdelanosti... Pokud by byla reklama na internetu vyznamnou a prinosnou slozkou propagace jako jednoho ze zakladnich ctyr prvku maketingoveho mixu, zadavatele reklamy by MUSELI vedet co je to banner. Reklama na netu neni moc ucinna - proto zadavatele neznaji banner a snad ani znat nechteji. (Krome toho, znam to od sam od sebe - pokud zadava reklamu, chci aby se mi klaneli az po pas a ne me o necem poucovali nebo me dokonce vykladali nejake bludy) Jeste jedna myslenka, ktera tu myslim nepadla, kdyz se diskutovalo o ucinnosti. Myslim, ze na Internetu je skupina lidi chytrych vyrazne vice zastoupena nez v bezne populaci. A jak vim ze sve prace - cim vice chytrejsi, tim hure se masiruji reklamou... Co? RS > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST