Zdravim vas, za prve jsem si dovolil odmazat vsechny RE, ktere v tom mailu zustavaly. A ted k tem formam. Ja se jinym formam reklamy vubec nebranim, naopak, jsou pro zakazniky jen prinosne, vznikne vetsi variabilita, netvrdim, ze vetsi ucinnost, ale diskusi o ucinnosti uz mate asi za sebou a posuzovat neco podle CTR je uprimne hovadina. Bannery mobilnich operatoru budou skoro vzdy neklikatelne, ale jim to preci nevadi, oni si ceni naprosto neceho jineho. Ale uprimne. Ja budu uplne nejstastnejsi clovek, kdyz nebudu muset na setkani se zadavatelem reklamy mu vubec vysvetlovat jak tam ty bannery "v tom internetu vlastne pochoduji" :-))). A to uz je vlastne dobre, protoze ten dotycny vi, ze existuje nejaky banner !!!! To je podle me ta absolutne nejvetsi bolest, ta neuveritelna nevzdelanost. TV spot, billboard, inzerat v casopise atd. si ten klient dovede predstavit, i jeho ucinnost. Ale ucinnost banneru???!!! Absolutne netusi, jak to funguje. Na toto bych se panove zameril predevsim a potom si muzeme hrat s ruznymy skrytymi bannery. Pavel ILLICHMANN reklamni sit Adrenaline a Mr.Lin(x)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST