RE: reklamy neúeinkují (samy o sobi)

From: pavel.illichmann@cpress.cz
Date: 12. 06. 2001, 12:02 CEST


Zdravim vas,

za prve jsem si dovolil odmazat vsechny RE, ktere v tom mailu zustavaly. A
ted k tem formam. Ja se jinym formam reklamy vubec nebranim, naopak, jsou
pro zakazniky jen prinosne, vznikne vetsi variabilita, netvrdim, ze vetsi
ucinnost, ale diskusi o ucinnosti uz mate asi za sebou a posuzovat neco
podle CTR je uprimne hovadina. Bannery mobilnich operatoru budou skoro vzdy
neklikatelne, ale jim to preci nevadi, oni si ceni naprosto neceho jineho.

Ale uprimne. Ja budu uplne nejstastnejsi clovek, kdyz nebudu muset na
setkani se zadavatelem reklamy mu vubec vysvetlovat jak tam ty bannery "v
tom internetu vlastne pochoduji" :-))). A to uz je vlastne dobre, protoze
ten dotycny vi, ze existuje nejaky banner !!!! To je podle me ta absolutne
nejvetsi bolest, ta neuveritelna nevzdelanost. TV spot, billboard, inzerat v
casopise atd. si ten klient dovede predstavit, i jeho ucinnost. Ale ucinnost
banneru???!!! Absolutne netusi, jak to funguje. Na toto bych se panove
zameril predevsim a potom si muzeme hrat s ruznymy skrytymi bannery.

Pavel ILLICHMANN
reklamni sit Adrenaline a Mr.Lin(x)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST