Re: reklamy neúeinkují (samy o sobi)

From: Jiri Brazda (xbraj12@vse.cz)
Date: 12. 06. 2001, 14:32 CEST


To je nesmysl, ta neznalost urcite nevyplyva z toho, ze je reklama na
Internetu neucinna. Navic to takhle nelze pausalizovat, muzeme se shodnout,
ze ucinnost klasickych banneru (podle starych metrik ucinnosti) klesa, ale
to je asi tak vse. Zbytek je o cileni, kreativite, schopnosti zaujmout...

Preji hezky a bezproblemovy den!

Jiri Brazda
jiri.brazda@iporadny.cz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


----- Original Message -----
From: Radek Spidla <radek.spidla@spidla.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 12, 2001 1:03 PM
Subject: RE: reklamy neúeinkují (samy o sobi)


>
> Nenazyval bych to nevzdelanosti... Pokud by byla reklama na internetu
> vyznamnou a prinosnou slozkou propagace jako jednoho ze zakladnich ctyr
> prvku maketingoveho mixu, zadavatele reklamy by MUSELI vedet co je to
> banner. Reklama na netu neni moc ucinna - proto zadavatele neznaji banner
a
> snad ani znat nechteji. (Krome toho, znam to od sam od sebe - pokud zadava
> reklamu, chci aby se mi klaneli az po pas a ne me o necem poucovali nebo
me
> dokonce vykladali nejake bludy)
>
> Jeste jedna myslenka, ktera tu myslim nepadla, kdyz se diskutovalo o
> ucinnosti. Myslim, ze na Internetu je skupina lidi chytrych vyrazne vice
> zastoupena nez v bezne populaci. A jak vim ze sve prace - cim vice
> chytrejsi, tim hure se masiruji reklamou... Co?
>
> RS
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST