To je nesmysl, ta neznalost urcite nevyplyva z toho, ze je reklama na Internetu neucinna. Navic to takhle nelze pausalizovat, muzeme se shodnout, ze ucinnost klasickych banneru (podle starych metrik ucinnosti) klesa, ale to je asi tak vse. Zbytek je o cileni, kreativite, schopnosti zaujmout... Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda jiri.brazda@iporadny.cz ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ----- Original Message ----- From: Radek Spidla <radek.spidla@spidla.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 12, 2001 1:03 PM Subject: RE: reklamy neúeinkují (samy o sobi) > > Nenazyval bych to nevzdelanosti... Pokud by byla reklama na internetu > vyznamnou a prinosnou slozkou propagace jako jednoho ze zakladnich ctyr > prvku maketingoveho mixu, zadavatele reklamy by MUSELI vedet co je to > banner. Reklama na netu neni moc ucinna - proto zadavatele neznaji banner a > snad ani znat nechteji. (Krome toho, znam to od sam od sebe - pokud zadava > reklamu, chci aby se mi klaneli az po pas a ne me o necem poucovali nebo me > dokonce vykladali nejake bludy) > > Jeste jedna myslenka, ktera tu myslim nepadla, kdyz se diskutovalo o > ucinnosti. Myslim, ze na Internetu je skupina lidi chytrych vyrazne vice > zastoupena nez v bezne populaci. A jak vim ze sve prace - cim vice > chytrejsi, tim hure se masiruji reklamou... Co? > > RS >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST