Re: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Pavel Kolesnikov (k@les.cz)
Date: 12. 06. 2001, 11:48 CEST


On Tue, 12 Jun 2001, Kasparek, Michal wrote:

> PODIL FOREM E-REKLAMY NA REKLAMNICH VYDAJICH V USA, ROK 2000
> ( ZDROJ IAB )
>
> PROZKOVA REKLAMA		50%
> SPONZORING			27%
> RADKOVA REKLAMA		7%
> HYPERTEXTY			4%
> MICROSITY			3%
> E-MAIL MARKETING		2%
> RICH MEDIA			2%
> KLICOVA SLOVA		1%
> OSTATNI			4%

Mimochodem, kdyz uz zde padl tento pruzkum, co to jsou prosim
"microsity"? Hypertextem se mysli predpokladam textova reklama
s odkazem a klicovymi slovy reklama na vyhledavacich?

> > ............ Internetovému reklamnímu trhu ale jenom skodíte.
>
> ??????? VSE NOVE SKODI - AHA

Myslim, ze pan Hlavenka citovano vetou oslovoval vas, nikoli
Interstitialy, Superstitialy ci Letajici Cestmiry :)

  Pavel



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST