On Tue, 12 Jun 2001, Kasparek, Michal wrote: > PODIL FOREM E-REKLAMY NA REKLAMNICH VYDAJICH V USA, ROK 2000 > ( ZDROJ IAB ) > > PROZKOVA REKLAMA 50% > SPONZORING 27% > RADKOVA REKLAMA 7% > HYPERTEXTY 4% > MICROSITY 3% > E-MAIL MARKETING 2% > RICH MEDIA 2% > KLICOVA SLOVA 1% > OSTATNI 4% Mimochodem, kdyz uz zde padl tento pruzkum, co to jsou prosim "microsity"? Hypertextem se mysli predpokladam textova reklama s odkazem a klicovymi slovy reklama na vyhledavacich? > > ............ Internetovému reklamnímu trhu ale jenom skodíte. > > ??????? VSE NOVE SKODI - AHA Myslim, ze pan Hlavenka citovano vetou oslovoval vas, nikoli Interstitialy, Superstitialy ci Letajici Cestmiry :) Pavel
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST