Re: Lupa

From: ing. Jan Zitnik (jan.zitnik@vslib.cz)
Date: 12. 06. 2001, 12:49 CEST


> Prumerná CTR je okolo 1%, coz není vubec mizivé
Prumernou hodnotu tvorí výsledky trikových a netrikových banneru - nevím zda
je správné delat inzerentovi iluze, ze reklamní banner dosahuje této
hodnoty. Netrikový banner (komercní kampane netvorí vetsinou trikové
bannery) bude této hodnoty dosahovat zrítka.

----- Original Message -----
From: <jiri.hlavenka@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 12, 2001 10:01 AM
Subject: Re: Lupa


> Je-li banner zatuchlý, tak co je potom billboard, stránka v barevném
> magazínu nebo TV spot? To uz jsou tedy doslova mumifikované reklamní
> formáty - argument je zcela nesprávný, úcinnost reklamy nezávisí na tom,
jak
> je daný "formát" nebo reklamní postup nový.
>
> Zcela jiste má inovativní reklama v sobe moment prekvapení a je NA DANOU
> CHVÍLI zajímavejsí nez reklamy jiné: to je prípad i onech tolik
> diskutovaných xxx-stitials. Jejich úcinost ale rychle klesne, jakmile
moment
> prekvapení pomine, a pak se  zjistí, ze tyto reklamy jsou o tolik
> nákladnejsí nez standardní formy plus ze s sebou nesou i ruzné negativní
> dusledky (napr. zrejme neprípustné obtezování uzivatele, který z tohoto
> duvodu vubec prestane pouzívat daný web).
>
> Písete, ze CTR klesnou na mizivou úroven, ci ze uz ji mají. To je tedy
> potreba si vybrat - tak klesnou na mizivou CTR nebo uz je nyní CTR mizivá?
> Prumerná CTR je okolo 1%, coz není vubec mizivé, naopak velmi vysoké,
vyssí
> nez je úcinnost (formou aktivní reakce) na jiné formy reklamy v tradicních
> médiích. Pokud se domníváte, ze klesne na skutecne mizivé hodnoty (rekneme
> pod 0,05%), pak byste to mel nejak dolozit - proc by mel? Úcinnost jiné
> reklamy rovnez neklesá, a pritom billboardy, TV spoty atd. jsou presne
> stejne okoukanými formami reklamy jako bannery.
>
> Problém jiste muze být v nízké efektivite banneru ve srovnání s jinými
> formami reklamy (tistenou atd.), takze inzerent zvolí tu formu, kde
dostane
> za nejvíc penez nejvíc muziky. To je urcite argument, kterému se musí
> naslouchat a resení je podle mého názoru v poklesu cen banneru, zejména na
> vseobecne zamerených webech (portály, freemaily), kde je reklama nesmyslne
> predrazená, spontánne tam nikdo neinzeruje, inzerentum se dávají
gigantické
> slevy a trh je tím zcela znehodnocený.
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jan Barta" <info@ereklama.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Saturday, June 09, 2001 8:10 PM
> Subject: Re: Lupa
>
>
> > Budme jenom radi, ze nekdo na ceskym internetu experimentuje s novymi
> > formaty reklamy, ze uz to vsechno nestoji na zatuchlym banneru. Bannery
> sice
> > tady vzdycky budou, ale jenom na budovani image, na tom se snad
shodneme.
> > Clickraty poklesnou na mizive urovne (uz tam jsou). Tady prave vstupujou
> na
> > scenu ty nove formaty, ktere maji nahradit tuto indispozici banneru. At
je
> > to Superstitial, Interstitial, email marketing, out-of-the box. Uz me
> stve,
> > ze tady vsichni jenom skuhraji, jak jsou nove reklamni prvky otravne, ma
> to
> > koreny z komunismu, ze jsme byli zvykli na firemni obedy za korunu a
> > zdravotni peci zadara. Tahle doba je proste v haji. Musite ty "otravne"
> > reklamni prvky brat jako dan za to, ze se dostavate ke kvalitnimu obsahu
> > zadarmo. Kdybyste si mohli vybrat jestli platit 100 Kc mesicne za lupu,
> nebo
> > ji mit zadarmo s tim, ze se tam parkrat za rok objevi interstitial nebo
> > out-of-the box, urcite si vetsina lidi vybere druhou variantu. A
nesnazme
> si
> > namlouvat, ze nikoli.
> >
> > Jan Barta
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST