Re: Lupa

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 12. 06. 2001, 13:49 CEST


Dne 12.6.2001 ing. Jan Zitnik napsal(a)

> Prumernou hodnotu tvorí výsledky trikových a netrikových banneru - nevím zda
> je správné delat inzerentovi iluze, ze reklamní banner dosahuje této
> hodnoty. Netrikový banner (komercní kampane netvorí vetsinou trikové
> bannery) bude této hodnoty dosahovat zrítka.

Pletete se. Vsechno je to o spravne cilove skupine. Bezne mame na ROOT.cz
bannery, ktere maji jeste po mesici CTR pres 2% a v prvnim tydnu 4%.
(SuSE, Borland - Kylix, Seznam - hledal programatora atd.) Rozhodne to
nebyly fake bannery, ale naprosto seriozni bannery serioznich firem.

Takze pokud mate banner s CTR 0.1%, tak jste blbe zacilil nebo je to
banner, u ktereho neni klik to podstatne (image kampan).

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST