Dne 12.6.2001 ing. Jan Zitnik napsal(a) > Prumernou hodnotu tvorí výsledky trikových a netrikových banneru - nevím zda > je správné delat inzerentovi iluze, ze reklamní banner dosahuje této > hodnoty. Netrikový banner (komercní kampane netvorí vetsinou trikové > bannery) bude této hodnoty dosahovat zrítka. Pletete se. Vsechno je to o spravne cilove skupine. Bezne mame na ROOT.cz bannery, ktere maji jeste po mesici CTR pres 2% a v prvnim tydnu 4%. (SuSE, Borland - Kylix, Seznam - hledal programatora atd.) Rozhodne to nebyly fake bannery, ale naprosto seriozni bannery serioznich firem. Takze pokud mate banner s CTR 0.1%, tak jste blbe zacilil nebo je to banner, u ktereho neni klik to podstatne (image kampan). -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST