Dne 8.6.2001 Kouba Tomas napsal(a) > jakychkoliv rozmerech jsou ucinne. Podle mne jsou pouze drahe a maximalne co > muzeme udelat pro inzerenty je to, ze zacneme uctovat za kliknuti a ne za > zobrazeni. Velmi dukladne bych se ale nad tim zamyslel, nez to tak udelame. Nesmysl. Porad dokola tu opakujeme, ze kliknuti _nevypovida_ skoro nic o uspesnosti, ci neuspesnosti banneru. Takze placeni za kliknuti je totalni nesmysl a asi bychom brzy nemeli co jist. Jak uz tu nekdo drive napsal - klikate na billboardy u silnice? Jiste ne a presto nikdo nepochybuje o tom, ze funguji. P.S. naucte se odmazavat zbytecne citace predchozich mailu. 90% vaseho mailu byl starsi 'balast', ktery si kazdy musel stahnout zcela zbytecne k sobe. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST