Dne 8.6.2001 Kouba Tomas napsal(a)
> jakychkoliv rozmerech jsou ucinne. Podle mne jsou pouze drahe a maximalne co
> muzeme udelat pro inzerenty je to, ze zacneme uctovat za kliknuti a ne za
> zobrazeni. Velmi dukladne bych se ale nad tim zamyslel, nez to tak udelame.
Nesmysl. Porad dokola tu opakujeme, ze kliknuti _nevypovida_ skoro nic o
uspesnosti, ci neuspesnosti banneru. Takze placeni za kliknuti je totalni
nesmysl a asi bychom brzy nemeli co jist. Jak uz tu nekdo drive napsal -
klikate na billboardy u silnice? Jiste ne a presto nikdo nepochybuje o
tom, ze funguji.
P.S. naucte se odmazavat zbytecne citace predchozich mailu. 90% vaseho
mailu byl starsi 'balast', ktery si kazdy musel stahnout zcela zbytecne k
sobe.
--
S pozdravem Tomas Krause
[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST