RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Kouba Tomas (tomas@neo.cz)
Date: 08. 06. 2001, 18:37 CEST


Zdravim a preji pekny den,

mam pocit, ze v teto debate nejde o nic. Tvrzeni, ze stavajici banery jsou
naprosto neucine je samozrejme nesmysl. Vzdy jde pouze o pomer cena/vykon.
Mam takovy pocit, ze nekteri prispevatele zrejme sleduji jine TV stanice a
ctou jine noviny  casopisy nez ja. Tam se format reklamy nemeni (az na
nevyznamne malickosti) jiz nekolik desitek let a asi se dal menit nebude.
Samozrejme jim vse funguje a nehystrerci, kdyz se jim nepodari prodat co
planovali.

My zde na Internetu hledame pomer a ja jsem presvedcen, ze banery at uz v
jakychkoliv rozmerech jsou ucinne. Podle mne jsou pouze drahe a maximalne co
muzeme udelat pro inzerenty je to, ze zacneme uctovat za kliknuti a ne za
zobrazeni. Velmi dukladne bych se ale nad tim zamyslel, nez to tak udelame.
Jinak jde o cenu. Zadne nove formaty nic nezachrani. Chapu, ze to nikdo
nikde nechce slyset ale neda se nic delat...

-------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz

>
> Pane Kasparu,
>
> jedine, o co mne slo bylo to, ze, jak uz tady mnozi napsali, je
> tato konference sledovana povetsinou odborniky, ci alespon
> informovanymi lidmi. Cili staci, kdyz tady superstitialy zminite
> jednou ci dvakrat - opravdu neni potreba reagovat na jakykoli
> prispevek zminkou o superstitialech, at jiz to je relevantni ci
> nikoli. Vetsina z nas ma jen omezene casove moznosti a o
> superstitialech vime, takze nemusime ztracet cas ctenim dalsich
> mailu s timtez obsahem - tj. Vasim nadsenym provolanim, jak  jsou
> SS ( :o)) ) skvele. Uz to vazne vsichni vime...
>
> S pozdravem
>
> Michal Matula
> BillBoard.cz team
> ___________________________________
> BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
> http://www.billboard.cz
> tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> ----- Original Message -----
> From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
> To: <reklama@nawebu.cz>; <jiri.waisser@clark.cz>
> Sent: Friday, June 08, 2001 1:19 PM
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> > Pane Waissere,
> > budu pokracovat v ohlupujicich projevech a jeste ke vsemu
> anglicky. Proc se
> > tady neustale nekdo snazi druheho okrikovat?! Jedine co se tu
> snazim delat
> > je podpora novych formatu a implementace veci, ktere funguji na jinych
> > trzich, na nasem trhu. Neni potreba diskutovat jestli
> Superstitial je lepsi
> > nebo neni, nez POP UP, protoze je to jasne. Take nevim proc zde panuje
> > negace vseho noveho.
> >
> > Nekolik podpurnych nazoru :
> > ( nikdy jsem nerekl, ze nikdo na svete neumi to co ad pepper,
> ale tady se o
> > to ani nikdo nesnazi )
> >
> > David Karnstedt
> > Vice President of Sales, AltaVista Company
> > "AltaVista is committed to offering our advertisers a choice of the most
> > effective advertising solutions available. Accepting Unicast's
> SUPERSTITIAL
> > brings us new incremental ad inventory and provides our
> advertisers with a
> > dynamic platform to communicate with millions of AltaVista
> users worldwide."
> >
> > Shelley Morrison
> > Vice President, Media and Distribution Sales, Real Networks, Inc.
> > "Both RealNetworks and Unicast have created rich-media advertising
> > technologies that are powerful and effective; therefore, forming a
> > relationship with Unicast was a natural. By offering our
> streaming formats
> > with Unicast's SUPERSTITIAL, we can provide advertisers with even better
> > branding and response vehicles."
> >
> > Jak to funguje ?
> > The Mother's Day SUPERSTITIALú for macys.com delivered a 19%
> click-through
> > to 12 commerce areas on macys.com for the products featured in the
> > SUPERSTITIALú.
> >
> > The industry click-through standard for online ads is 0.3%. Macys.com
> > experienced a dramatic increase in traffic the 12 areas promoted in the
> > SUPERSTITIAL delivered subsequent sales driven by the ad.
> >
> > Pekny patek,
> >
> > Michal Kasparek
> > Country Manager / Czech Republic
> > ad pepper media
> > The e-Advertising Network
> >
> > -----Original Message-----
> > From: jiri.waisser@cpress.cz [mailto:jiri.waisser@cpress.cz]
> > Sent: Friday, June 08, 2001 12:02 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > Pane Kasparku.
> >
> > Za necelych 300,- Kc jsou na trhu 2 knihy o flashi (mozna uz vic), ktera
> > dokaze prakticky to same. Rovnez je nekolik knih o javascriptu  (o
> > kombinacich  flashe a javascriptu se doctete hned zpocatku) - i pro
> > zacatecniky.  Na internetu lze ztahnout radu manualu a navodu,
> podle kterych
> > (pod)prumerny programator/grafik udela zhruba tu samou
> "muziku", kterou vy
> > tady vychvalujte jako svetovy trhak,  stihne to pres vikend a
> nepotrebuje k
> > tomu hromadu marketingove omacky a hru na lincence. Rikat
> nekomu, ze to muze
> > ovladat (pozastavit, vypnout) dneska a vydavat to jako
> novatorskou vec mi
> > prijde trosku ubohy. Rovnez uvadet jako komparacni technickou vlastnost
> > "vetsi efektivitu reklamy" mi prijde na tuto konferenci dost  nevhodny
> > (nechci psat ohlupujici) a pripominajici americky styl brainwashingu. O
> > ostatnich "ovlastnostech" ani nemluve.
> >
> > P.S. Kdyz uz to srovnavate s Mercedes, tak jste to mohl napsat nemecky.
> > Jste v konfere mezi cechy (a slovaky), takze mate jedno, jestli budete
> > nekoho ohromovat slovicky anglickymi nebo nemeckymi - hodi se to oboji
> > stejne, ale v souvislosti s Vami citovanym mercedesem bych to
> videl spis na
> > nemcinu. Nic nemeni skutecnost, ze pravdepodobne vsichni anglictinu
> > ovladaji.
> >
> > nic ve zlem, ale zkuste tu konferenci nekdy cist (i po sobe) a ne jen
> > marketingove pusobit na  (nerad bych mluvil za vsechny, omlouvam se)
> > upracovane nebohe  ctenare:)
> >
> >
> > Jiri Waisser
> >
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> > Sent: Friday, June 08, 2001 9:04 AM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > Pekny den pane Matulo,
> > ano - spravne modifikovane POP UP, takze kvalitativne nekde uplne jinde.
> > Priznavam svoji posedlost timto formatem :-)))
> >
> > Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za
> > anglictinu)
> >
> > Assured Views
> > Viewed Between Pages
> > Separate Browser Window
> > Play Control Mechanisms
> > Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads
> > Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download
> > politely
> > Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and
> more effective
> > advertising
> >
> >
> > Michal Kasparek
> > Country Manager / Czech Republic
> > ad pepper media
> > The e-Advertising Network
> >
> > Perlová 1
> > 110 00 Praha 1
> > phone: 00420 (0) 2- 21 66 75 12
> > fax : 00420 (0) 2 - 21 66 75 13
> > Mobile: 00420 (0) 603 - 412 067
> > e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com>
> > Internet : http://www.adpepper.com
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
> > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:50 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > :o))) Pane Kasparku,
> >
> > prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere neopomenete
> > zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez
> modifikovane
> > POP-UPy? :o))))
> >
> > S pozdravem
> >
> > Michal Matula
> > Internet BillBoard team
> > ___________________________________
> > Reseni pro reklamu na Internetu
> > http://internet.billboard.cz
> > tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> > ----- Original Message -----
> > From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
> > To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz>
> > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM
> > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > > ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba
> vyuzivani jiz
> > > davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?!
> > :-)))
> > >
> > > Michal Kasparek
> > > Country Manager / Czech Republic
> > > ad pepper media
> > > The e-Advertising Network
> > >
> > >
> > > -----Original Message-----
> > > From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> > > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM
> > > To: reklama@nawebu.cz
> > > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> > >
> > >
> > > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou
> propagandistickym
> > > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak
> > > neumim
> > > :)
> > >
> > > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze
> > > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu ,
> > > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
> > > zobrazeni
> > > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava (
> napriklad ).
> > > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ),
> > > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy
> dopredu znate
> > > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri
> > > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z
> > > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i
> > zajimavejsi
> > > kousky ...
> > >
> > > s pozdravem
> > >
> > > Mgr. Michal Krejci
> > > Head of Internet Sales - AdMaster project
> > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> > > Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> > > http://www.arbomedia.cz
> > > Tel    +420 2  510 82 224
> > > Fax   +420 2  510 82 105
> > > ---------- Original Text ----------
> > >
> > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23:
> > >
> > > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z
> banneru na
> > > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
> > > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)),
> spís jsem chtel
> > > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice
> malá, silnejsí
> > > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne
> receno i zde
> > jsem
> > > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným
> marketinkem,
> > coz
> > > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.
> > >
> > > Michal Kubícek
> > >
> > > ---------------------------------------------
> > > www.OstravskeNoviny.cz
> > > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> > > ----- Original Message -----
> > > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
> > > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> > >
> > >
> > > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V
> > > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych
> > uzivatelu
> > > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na
> > tento
> > > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan
> uspesna a CTR 0,2%
> > > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky
> vysledek.
> > >
> > > s pozdravem
> > >
> > > Mgr. Michal Krejci
> > > Head of Internet Sales - AdMaster project
> > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> > > Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> > > http://www.arbomedia.cz
> > > Tel    +420 2  510 82 224
> > > Fax   +420 2  510 82 105
> > > ---------- Original Text ----------
> > >
> > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:
> > >
> > > Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně
> poněkud zavádě
> > > jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na
> webu. Spustili
> > > jsme
> > > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na
> clickrate byla
> > > 0,2
> > > pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že
> > > reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se
> ovšem nejedná
> > o
> > > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd
> atd.) U těch
> > je
> > > ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme
> > například
> > > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše
> ikonka nebo jen
> > > textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...
> > >
> > > Michal Kubíček
> > >
> > >
> > >
> > > ---------------------------------------------
> > > www.OstravskeNoviny.cz
> > > První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> > >
> > >
> > >
> > >
> --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST