Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Michal Matula - BillBoard.cz (micnet@idp.cz)
Date: 08. 06. 2001, 14:22 CEST


Pane Kasparu,

jedine, o co mne slo bylo to, ze, jak uz tady mnozi napsali, je tato konference sledovana povetsinou odborniky, ci alespon informovanymi lidmi. Cili staci, kdyz tady superstitialy zminite jednou ci dvakrat - opravdu neni potreba reagovat na jakykoli prispevek zminkou o superstitialech, at jiz to je relevantni ci nikoli. Vetsina z nas ma jen omezene casove moznosti a o superstitialech vime, takze nemusime ztracet cas ctenim dalsich mailu s timtez obsahem - tj. Vasim nadsenym provolanim, jak  jsou SS ( :o)) ) skvele. Uz to vazne vsichni vime...

S pozdravem

Michal Matula
BillBoard.cz team
___________________________________
BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
http://www.billboard.cz

tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
----- Original Message ----- 
From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
To: <reklama@nawebu.cz>; <jiri.waisser@clark.cz>
Sent: Friday, June 08, 2001 1:19 PM
Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


> Pane Waissere,
> budu pokracovat v ohlupujicich projevech a jeste ke vsemu anglicky. Proc se
> tady neustale nekdo snazi druheho okrikovat?! Jedine co se tu snazim delat
> je podpora novych formatu a implementace veci, ktere funguji na jinych
> trzich, na nasem trhu. Neni potreba diskutovat jestli Superstitial je lepsi
> nebo neni, nez POP UP, protoze je to jasne. Take nevim proc zde panuje
> negace vseho noveho.
> 
> Nekolik podpurnych nazoru :
> ( nikdy jsem nerekl, ze nikdo na svete neumi to co ad pepper, ale tady se o
> to ani nikdo nesnazi )
> 
> David Karnstedt
> Vice President of Sales, AltaVista Company
> "AltaVista is committed to offering our advertisers a choice of the most
> effective advertising solutions available. Accepting Unicast's SUPERSTITIAL
> brings us new incremental ad inventory and provides our advertisers with a
> dynamic platform to communicate with millions of AltaVista users worldwide."
> 
> Shelley Morrison
> Vice President, Media and Distribution Sales, Real Networks, Inc.
> "Both RealNetworks and Unicast have created rich-media advertising
> technologies that are powerful and effective; therefore, forming a
> relationship with Unicast was a natural. By offering our streaming formats
> with Unicast's SUPERSTITIAL, we can provide advertisers with even better
> branding and response vehicles."
> 
> Jak to funguje ?
> The Mother's Day SUPERSTITIALú for macys.com delivered a 19% click-through
> to 12 commerce areas on macys.com for the products featured in the
> SUPERSTITIALú.
> 
> The industry click-through standard for online ads is 0.3%. Macys.com
> experienced a dramatic increase in traffic the 12 areas promoted in the
> SUPERSTITIAL delivered subsequent sales driven by the ad.
> 
> Pekny patek,
> 
> Michal Kasparek
> Country Manager / Czech Republic
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
> 
> -----Original Message-----
> From: jiri.waisser@cpress.cz [mailto:jiri.waisser@cpress.cz]
> Sent: Friday, June 08, 2001 12:02 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> 
> 
> Pane Kasparku.
> 
> Za necelych 300,- Kc jsou na trhu 2 knihy o flashi (mozna uz vic), ktera
> dokaze prakticky to same. Rovnez je nekolik knih o javascriptu  (o
> kombinacich  flashe a javascriptu se doctete hned zpocatku) - i pro
> zacatecniky.  Na internetu lze ztahnout radu manualu a navodu, podle kterych
> (pod)prumerny programator/grafik udela zhruba tu samou "muziku", kterou vy
> tady vychvalujte jako svetovy trhak,  stihne to pres vikend a nepotrebuje k
> tomu hromadu marketingove omacky a hru na lincence. Rikat nekomu, ze to muze
> ovladat (pozastavit, vypnout) dneska a vydavat to jako novatorskou vec mi
> prijde trosku ubohy. Rovnez uvadet jako komparacni technickou vlastnost
> "vetsi efektivitu reklamy" mi prijde na tuto konferenci dost  nevhodny
> (nechci psat ohlupujici) a pripominajici americky styl brainwashingu. O
> ostatnich "ovlastnostech" ani nemluve.
> 
> P.S. Kdyz uz to srovnavate s Mercedes, tak jste to mohl napsat nemecky.
> Jste v konfere mezi cechy (a slovaky), takze mate jedno, jestli budete
> nekoho ohromovat slovicky anglickymi nebo nemeckymi - hodi se to oboji
> stejne, ale v souvislosti s Vami citovanym mercedesem bych to videl spis na
> nemcinu. Nic nemeni skutecnost, ze pravdepodobne vsichni anglictinu
> ovladaji.
> 
> nic ve zlem, ale zkuste tu konferenci nekdy cist (i po sobe) a ne jen
> marketingove pusobit na  (nerad bych mluvil za vsechny, omlouvam se)
> upracovane nebohe  ctenare:)
> 
> 
> Jiri Waisser
> 
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> Sent: Friday, June 08, 2001 9:04 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> 
> 
> Pekny den pane Matulo,
> ano - spravne modifikovane POP UP, takze kvalitativne nekde uplne jinde.
> Priznavam svoji posedlost timto formatem :-)))
> 
> Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za
> anglictinu)
> 
> Assured Views
> Viewed Between Pages
> Separate Browser Window
> Play Control Mechanisms
> Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads
> Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download
> politely
> Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and more effective
> advertising
> 
> 
> Michal Kasparek
> Country Manager / Czech Republic
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
> 
> Perlová 1
> 110 00 Praha 1
> phone: 00420 (0) 2- 21 66 75 12
> fax : 00420 (0) 2 - 21 66 75 13
> Mobile: 00420 (0) 603 - 412 067
> e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com>
> Internet : http://www.adpepper.com

> 
> -----Original Message-----
> From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz]
> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:50 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> 
> 
> :o))) Pane Kasparku,
> 
> prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere neopomenete
> zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez modifikovane
> POP-UPy? :o))))
> 
> S pozdravem
> 
> Michal Matula
> Internet BillBoard team
> ___________________________________
> Reseni pro reklamu na Internetu
> http://internet.billboard.cz

> tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
> ----- Original Message -----
> From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
> To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz>
> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM
> Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> 
> 
> > ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba vyuzivani jiz
> > davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?!
> :-)))
> >
> > Michal Kasparek
> > Country Manager / Czech Republic
> > ad pepper media
> > The e-Advertising Network
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym
> > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak
> > neumim
> > :)
> >
> > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze
> > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu ,
> > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
> > zobrazeni
> > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ).
> > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ),
> > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate
> > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri
> > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z
> > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i
> zajimavejsi
> > kousky ...
> >
> > s pozdravem
> >
> > Mgr. Michal Krejci
> > Head of Internet Sales - AdMaster project
> > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> > Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> > http://www.arbomedia.cz

> > Tel    +420 2  510 82 224
> > Fax   +420 2  510 82 105
> > ---------- Original Text ----------
> >
> > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23:
> >
> > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na
> > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
> > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel
> > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí
> > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde
> jsem
> > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem,
> coz
> > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.
> >
> > Michal Kubícek
> >
> > ---------------------------------------------
> > www.OstravskeNoviny.cz
> > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> > ----- Original Message -----
> > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
> > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> >
> >
> > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V
> > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych
> uzivatelu
> > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na
> tento
> > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2%
> > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek.
> >
> > s pozdravem
> >
> > Mgr. Michal Krejci
> > Head of Internet Sales - AdMaster project
> > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> > Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> > http://www.arbomedia.cz

> > Tel    +420 2  510 82 224
> > Fax   +420 2  510 82 105
> > ---------- Original Text ----------
> >
> > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:
> >
> > Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě
> > jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili
> > jsme
> > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla
> > 0,2
> > pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že
> > reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná
> o
> > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch
> je
> > ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme
> například
> > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen
> > textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...
> >
> > Michal Kubíček
> >
> >
> >
> > ---------------------------------------------
> > www.OstravskeNoviny.cz
> > První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> >
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> >
> >
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> >
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST