Pane Kasparu, jedine, o co mne slo bylo to, ze, jak uz tady mnozi napsali, je tato konference sledovana povetsinou odborniky, ci alespon informovanymi lidmi. Cili staci, kdyz tady superstitialy zminite jednou ci dvakrat - opravdu neni potreba reagovat na jakykoli prispevek zminkou o superstitialech, at jiz to je relevantni ci nikoli. Vetsina z nas ma jen omezene casove moznosti a o superstitialech vime, takze nemusime ztracet cas ctenim dalsich mailu s timtez obsahem - tj. Vasim nadsenym provolanim, jak jsou SS ( :o)) ) skvele. Uz to vazne vsichni vime... S pozdravem Michal Matula BillBoard.cz team ___________________________________ BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA http://www.billboard.cz tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz ----- Original Message ----- From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com> To: <reklama@nawebu.cz>; <jiri.waisser@clark.cz> Sent: Friday, June 08, 2001 1:19 PM Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > Pane Waissere, > budu pokracovat v ohlupujicich projevech a jeste ke vsemu anglicky. Proc se > tady neustale nekdo snazi druheho okrikovat?! Jedine co se tu snazim delat > je podpora novych formatu a implementace veci, ktere funguji na jinych > trzich, na nasem trhu. Neni potreba diskutovat jestli Superstitial je lepsi > nebo neni, nez POP UP, protoze je to jasne. Take nevim proc zde panuje > negace vseho noveho. > > Nekolik podpurnych nazoru : > ( nikdy jsem nerekl, ze nikdo na svete neumi to co ad pepper, ale tady se o > to ani nikdo nesnazi ) > > David Karnstedt > Vice President of Sales, AltaVista Company > "AltaVista is committed to offering our advertisers a choice of the most > effective advertising solutions available. Accepting Unicast's SUPERSTITIAL > brings us new incremental ad inventory and provides our advertisers with a > dynamic platform to communicate with millions of AltaVista users worldwide." > > Shelley Morrison > Vice President, Media and Distribution Sales, Real Networks, Inc. > "Both RealNetworks and Unicast have created rich-media advertising > technologies that are powerful and effective; therefore, forming a > relationship with Unicast was a natural. By offering our streaming formats > with Unicast's SUPERSTITIAL, we can provide advertisers with even better > branding and response vehicles." > > Jak to funguje ? > The Mother's Day SUPERSTITIALú for macys.com delivered a 19% click-through > to 12 commerce areas on macys.com for the products featured in the > SUPERSTITIALú. > > The industry click-through standard for online ads is 0.3%. Macys.com > experienced a dramatic increase in traffic the 12 areas promoted in the > SUPERSTITIAL delivered subsequent sales driven by the ad. > > Pekny patek, > > Michal Kasparek > Country Manager / Czech Republic > ad pepper media > The e-Advertising Network > > -----Original Message----- > From: jiri.waisser@cpress.cz [mailto:jiri.waisser@cpress.cz] > Sent: Friday, June 08, 2001 12:02 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > Pane Kasparku. > > Za necelych 300,- Kc jsou na trhu 2 knihy o flashi (mozna uz vic), ktera > dokaze prakticky to same. Rovnez je nekolik knih o javascriptu (o > kombinacich flashe a javascriptu se doctete hned zpocatku) - i pro > zacatecniky. Na internetu lze ztahnout radu manualu a navodu, podle kterych > (pod)prumerny programator/grafik udela zhruba tu samou "muziku", kterou vy > tady vychvalujte jako svetovy trhak, stihne to pres vikend a nepotrebuje k > tomu hromadu marketingove omacky a hru na lincence. Rikat nekomu, ze to muze > ovladat (pozastavit, vypnout) dneska a vydavat to jako novatorskou vec mi > prijde trosku ubohy. Rovnez uvadet jako komparacni technickou vlastnost > "vetsi efektivitu reklamy" mi prijde na tuto konferenci dost nevhodny > (nechci psat ohlupujici) a pripominajici americky styl brainwashingu. O > ostatnich "ovlastnostech" ani nemluve. > > P.S. Kdyz uz to srovnavate s Mercedes, tak jste to mohl napsat nemecky. > Jste v konfere mezi cechy (a slovaky), takze mate jedno, jestli budete > nekoho ohromovat slovicky anglickymi nebo nemeckymi - hodi se to oboji > stejne, ale v souvislosti s Vami citovanym mercedesem bych to videl spis na > nemcinu. Nic nemeni skutecnost, ze pravdepodobne vsichni anglictinu > ovladaji. > > nic ve zlem, ale zkuste tu konferenci nekdy cist (i po sobe) a ne jen > marketingove pusobit na (nerad bych mluvil za vsechny, omlouvam se) > upracovane nebohe ctenare:) > > > Jiri Waisser > > > > -----Original Message----- > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > Sent: Friday, June 08, 2001 9:04 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > Pekny den pane Matulo, > ano - spravne modifikovane POP UP, takze kvalitativne nekde uplne jinde. > Priznavam svoji posedlost timto formatem :-))) > > Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za > anglictinu) > > Assured Views > Viewed Between Pages > Separate Browser Window > Play Control Mechanisms > Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads > Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download > politely > Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and more effective > advertising > > > Michal Kasparek > Country Manager / Czech Republic > ad pepper media > The e-Advertising Network > > Perlová 1 > 110 00 Praha 1 > phone: 00420 (0) 2- 21 66 75 12 > fax : 00420 (0) 2 - 21 66 75 13 > Mobile: 00420 (0) 603 - 412 067 > e-mail : mkasparek@adpepper.com <mailto:mkasparek@adpepper.com> > Internet : http://www.adpepper.com > > -----Original Message----- > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz] > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:50 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > :o))) Pane Kasparku, > > prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere neopomenete > zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez modifikovane > POP-UPy? :o)))) > > S pozdravem > > Michal Matula > Internet BillBoard team > ___________________________________ > Reseni pro reklamu na Internetu > http://internet.billboard.cz > tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz > ----- Original Message ----- > From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com> > To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz> > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM > Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba vyuzivani jiz > > davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?! > :-))) > > > > Michal Kasparek > > Country Manager / Czech Republic > > ad pepper media > > The e-Advertising Network > > > > > > -----Original Message----- > > From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] > > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > > > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym > > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak > > neumim > > :) > > > > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze > > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , > > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim > > zobrazeni > > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ). > > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), > > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate > > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri > > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z > > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i > zajimavejsi > > kousky ... > > > > s pozdravem > > > > Mgr. Michal Krejci > > Head of Internet Sales - AdMaster project > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > > Email: mkrejci@arbomedia.cz > > http://www.arbomedia.cz > > Tel +420 2 510 82 224 > > Fax +420 2 510 82 105 > > ---------- Original Text ---------- > > > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: > > > > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na > > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem > > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel > > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí > > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde > jsem > > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, > coz > > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. > > > > Michal Kubícek > > > > --------------------------------------------- > > www.OstravskeNoviny.cz > > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > ----- Original Message ----- > > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM > > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > > > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V > > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych > uzivatelu > > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na > tento > > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% > > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. > > > > s pozdravem > > > > Mgr. Michal Krejci > > Head of Internet Sales - AdMaster project > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > > Email: mkrejci@arbomedia.cz > > http://www.arbomedia.cz > > Tel +420 2 510 82 224 > > Fax +420 2 510 82 105 > > ---------- Original Text ---------- > > > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: > > > > Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě > > jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili > > jsme > > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla > > 0,2 > > pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že > > reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná > o > > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch > je > > ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme > například > > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen > > textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... > > > > Michal Kubíček > > > > > > > > --------------------------------------------- > > www.OstravskeNoviny.cz > > První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST