:o))) Pane Kasparku, prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere neopomenete zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez modifikovane POP-UPy? :o)))) S pozdravem Michal Matula Internet BillBoard team ___________________________________ Reseni pro reklamu na Internetu http://internet.billboard.cz tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz ----- Original Message ----- From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com> To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba vyuzivani jiz > davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?! :-))) > > Michal Kasparek > Country Manager / Czech Republic > ad pepper media > The e-Advertising Network > > > -----Original Message----- > From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak > neumim > :) > > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim > zobrazeni > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ). > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi > kousky ... > > s pozdravem > > Mgr. Michal Krejci > Head of Internet Sales - AdMaster project > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > Email: mkrejci@arbomedia.cz > http://www.arbomedia.cz > Tel +420 2 510 82 224 > Fax +420 2 510 82 105 > ---------- Original Text ---------- > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: > > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde jsem > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, coz > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. > > Michal Kubícek > > --------------------------------------------- > www.OstravskeNoviny.cz > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > ----- Original Message ----- > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. > > s pozdravem > > Mgr. Michal Krejci > Head of Internet Sales - AdMaster project > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > Email: mkrejci@arbomedia.cz > http://www.arbomedia.cz > Tel +420 2 510 82 224 > Fax +420 2 510 82 105 > ---------- Original Text ---------- > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: > > Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě > jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili > jsme > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla > 0,2 > pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že > reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je > ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen > textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... > > Michal Kubíček > > > > --------------------------------------------- > www.OstravskeNoviny.cz > První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST