Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Michal Matula - BillBoard.cz (micnet@idp.cz)
Date: 07. 06. 2001, 15:49 CEST


:o))) Pane Kasparku, 

prominte, ale co jsou ty vami opevovane superstitialy, ktere neopomenete zminit kdykoli je k tomu prilezitost (a i jindy), jineho, nez modifikovane POP-UPy? :o))))

S pozdravem

Michal Matula
Internet BillBoard team
___________________________________
Reseni pro reklamu na Internetu
http://internet.billboard.cz

tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz
----- Original Message ----- 
From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>
To: <reklama@nawebu.cz>; <mkrejci@arbomedia.cz>
Sent: Thursday, June 07, 2001 3:41 PM
Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


> ......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba vyuzivani jiz
> davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?! :-)))
> 
> Michal Kasparek
> Country Manager / Czech Republic
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> 
> 
> Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym
> spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak
> neumim
> :)
> 
> Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze
> standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu ,
> Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
> zobrazeni
> lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ).
> Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ),
> jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate
> presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri
> naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z
> pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi
> kousky ...
> 
> s pozdravem
> 
> Mgr. Michal Krejci
> Head of Internet Sales - AdMaster project
> ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> http://www.arbomedia.cz

> Tel    +420 2  510 82 224
> Fax   +420 2  510 82 105
> ---------- Original Text ----------
> 
> From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23:
> 
> Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na
> regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
> shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel
> práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí
> plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde jsem
> trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, coz
> je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.
> 
> Michal Kubícek
> 
> ---------------------------------------------
> www.OstravskeNoviny.cz
> První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> ----- Original Message -----
> From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
> Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
> 
> 
> Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V
> Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu
> internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento
> kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2%
> bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek.
> 
> s pozdravem
> 
> Mgr. Michal Krejci
> Head of Internet Sales - AdMaster project
> ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> http://www.arbomedia.cz

> Tel    +420 2  510 82 224
> Fax   +420 2  510 82 105
> ---------- Original Text ----------
> 
> From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:
> 
> Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě
> jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili
> jsme
> kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla
> 0,2
> pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že
> reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o
> něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je
> ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například
> mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen
> textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...
> 
> Michal Kubíček
> 
> 
> 
> ---------------------------------------------
> www.OstravskeNoviny.cz
> První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> 
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST