Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 07. 06. 2001, 15:40 CEST


Jojo, BBmedia to umi :-)

niky = [ www.interval.cz ]


----- Original Message -----
From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 07, 2001 3:37 PM
Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym
spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak
neumim
:)

Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze
standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu ,
Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
zobrazeni
lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ).
Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ),
jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate
presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri
naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z
pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi
kousky ...

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105
---------- Original Text ----------



=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST