Jojo, BBmedia to umi :-) niky = [ www.interval.cz ] ----- Original Message ----- From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 07, 2001 3:37 PM Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak neumim :) Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim zobrazeni lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ). Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi kousky ... s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST