RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 07. 06. 2001, 15:41 CEST


......lze delat i zajimavejsi kousky......to myslite treba vyuzivani jiz
davno prekonanych POP UP, ktere tak opevujete jako bajecnou novinku?! :-)))

Michal Kasparek
Country Manager / Czech Republic
ad pepper media
The e-Advertising Network


-----Original Message-----
From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
Sent: Thursday, June 07, 2001 3:38 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym
spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak
neumim
:)

Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze
standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu ,
Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
zobrazeni
lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ).
Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ),
jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate
presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri
naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z
pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi
kousky ...

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105
---------- Original Text ----------

From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23:

Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na
regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel
práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí
plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde jsem
trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, coz
je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.

Michal Kubícek

---------------------------------------------
www.OstravskeNoviny.cz
První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
----- Original Message -----
From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V
Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu
internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento
kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2%
bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek.

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105
---------- Original Text ----------

From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:

Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě
jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili
jsme
kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla
0,2
pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že
reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o
něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je
ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například
mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen
textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...

Michal Kubíček



---------------------------------------------
www.OstravskeNoviny.cz
První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST