RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 07. 06. 2001, 15:49 CEST


Tvrzeni, ze bannerova reklama neucinkuje, je ponekud zjednodusujici. 
Napr.:

1) Je veliky rozdil mezi cilenou reklamou na konkretnim serveru (skupine 
serveru) a nejakym vymennym systemem, kde jsou moznosti cileni omezene.

2) Rozdily jsou i v provedeni banneru a v tom, na jakou stranku miri.

2) Dalsi otazka je, jak hodnotite efektivitu kampane. Pokud cenou za 
shlednuti, vychazeji bannery velmi dobre. Pokud cenou za navstevnika, bude 
to sice horsi, ale stale v mnoha pripadech lepsi, nez jine formy.

Kdyby bannery nemely sve misto na slunci, tak by se proste nepouzivaly. 
Nebo se domnivate, ze statisice firem po celem svete jen tak vyhazuje 
penize?

Zdravi

Marek Prokop
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


> -----Original Message-----
> From:	Michal Kubicek [SMTP:michal@michalkubicek.cz]
> Sent:	Thursday, June 07, 2001 3:23 PM
> To:	reklama@nawebu.cz
> Subject:	Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
> Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na
> regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
> shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem
> chtel
> práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí
> plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde
> jsem
> trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem,
> coz
> je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.
>
> Michal Kubícek
>
> ---------------------------------------------
> www.OstravskeNoviny.cz
> První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
> ----- Original Message -----
> From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
> Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V
> Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych
> uzivatelu
> internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na
> tento
> kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR
> 0,2%
> bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek.
>
> s pozdravem
>
> Mgr. Michal Krejci
> Head of Internet Sales - AdMaster project
> ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> http://www.arbomedia.cz
> Tel    +420 2  510 82 224
> Fax   +420 2  510 82 105
> ---------- Original Text ----------
>
> From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:
>
> Víte, mně jen tak napadá, µe ta úvaha o reklamách je stejně poněkud
> zavádě
> jící. Mám praktickou zku±enost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili
> jsme
> kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspě±nost, měřím-li na clickrate
> byla
> 0,2
> pct. měřím-li na zvý±ení náv±těvnosti je to velice obdobné. myslím, µe
> reklama na webu sama o sobě nemá příli±ného účinku. pokud se ov±em
> nejedná o
> něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U 
těch
> je
> ov±em inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zku±eností máme
> například
> mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna na±e ikonka nebo jen
> textový odkaz a určitý článek. Moµná to ale tak není a pletu se...
>
> Michal Kubíček
>
>
>
> ---------------------------------------------
> www.OstravskeNoviny.cz
> První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
>
>
>
> 
-------------------------------------------------------------------------
> -
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
>
> 
-------------------------------------------------------------------------
> -
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST