Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou propagandistickym spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak neumim :) Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim zobrazeni lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( napriklad ). Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy dopredu znate presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i zajimavejsi kousky ... s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís jsem chtel práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde jsem trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, coz je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. Michal Kubícek --------------------------------------------- www.OstravskeNoviny.cz První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje ----- Original Message ----- From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych uzivatelu internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na tento kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna a CTR 0,2% bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně poněkud zavádě jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili jsme kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na clickrate byla 0,2 pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se ovšem nejedná o něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd atd.) U těch je ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností máme například mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... Michal Kubíček --------------------------------------------- www.OstravskeNoviny.cz První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST